فروش بیش از 86 هزار خودرو

پراید رکورد زد

پس از گذشت تنها 4 روز از آغاز طرح خرید خودرو با تسهیلات 25 میلیون تومانی، تا ظهر پنج شنبه 86 هزار و 400 خودرو ثبت نام شده است.
کد خبر: ۸۵۵۵۷۹
پراید رکورد زد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، در این مدت 47 هزار 730 دستگاه خودرو از گروه صنعتی ایران خودرو و 38 هزار و 600 خودرو متعلق به گروه خودروسازی سایپا بوده است.

بنا براین گزارش، بیشترین ثبت نام متعلق به پراید با 20 هزار و پژو 405 با 16 هزار دستگاه بوده است.

وزارت صنعت اعلام کرد: در هفته آینده آمار دقیقتری از نوع خودروهای ثبت نامی، ارزش ریالی و دیگر اطلاعات مربوط به این طرح منتشر می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
سیروس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
۰
۰
من خیلی از شما متشكرم از این كه این همه به فكر مردن و داغدار شدن خانواده ها با هر وسیله ای كه می توانید حتی با اغراق و دروغ بستن ثبت نام صدها هزار عروسك هایی به اسم پراید. من برای این مملكت متاسفم كه حتی مافیای شركت های خودروسازی اختیار رسانه ها ... را نیز در دست گرفته اند.
نرم افزار موبایل
-
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
۰
۰
دوستان عزیز :بشنوید و باور نكنید خودروسازهای ما با حمایت ... فریبكارتر از این حرفاهستن هدف شكاف در كمپین است خواه ناخواه یه عده كه خودشون از كمپین ضرر كردن با بقیه مردم همراهی نكردند و نخواهند كردپس با این عده و جوسازیها شون احساس شكست نكنید خودروسازان مقهور و ملت ایران سرافرازند.درود بر تمام ایرانی های غیور و نفرین بر تمام خونخواران ملت ایران
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها