این هفته جز یکی دو مورد، هیچ بازی مهم دیگری منتشر نمی‌شود. بهترین شبیه‌ساز رالی (البته به ادعای خود سازندگان) به بازار خواهد آمد.
کد خبر: ۸۵۵۵۲۴

این قسمت از بازی از یک موتور فیزیک بهبودیافته بهره می‌برد که تاثیر انواع شرایط جاده‌ای از جمله گلی، برفی، آسفالت، خاکی، یخ‌زده و شنی را برای خودرو شبیه‌سازی می‌کند. بازی در شب و روز، هوای آفتابی، برفی و بارانی انجام می‌شود (یاد PGR3 به خیر) این بازی حالت آنلاین هم دارد. می‌توانید آن را روی PC، PS3، PS4، PS Vita، X360 و XOne تجربه کنید.

قهرمانان عدالت
در FIVE: Guardioans of David که به سبک اکشن نقش‌آفرینی برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد، بازیکنان به سرزمین باستانی کنعان سفر کرده و در نقش پنج قهرمان مختلف برای عدالت خواهند جنگید.

نبرد واترلو
تاریخ‌دوستان Scourge of War: Waterloo را از دست ندهند. این بازی که طبق ادعای سازندگانش پرجزئیات‌ترین نسخه از این سری به شمار می‌رود، یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین نبردهای تاریخ، یعنی نبرد واترلو را روایت می‌کند. این بازی برای PC منتشر خواهد شد.

فوتبال نوبتی
بازی Tactical Soccer The New Season در سبک نوبتی ساخته شده است! در این بازی می‌توانید در عین حال، کنترل تمام 11 بازیکن را در اختیار گرفته و هدایتشان کنید. با دستور دادن و تعریف خط‌‌مشی می‌توانید هر طور که بخواهید حمله و ضد‌حمله انجام بدهید. این بازی برای PC عرضه می‌شود.

دنیای ماریو
اگر بخت با شما یار بوده و توانسته‌اید یک عدد WiiU تهیه کنید، این هفته می‌توانید تازه‌ترین مدخل دنیای دلپذیر ماریو یعنی Mario Tennis: Ultra Smash را تهیه کنید. همان‌طور که از اسمش برمی‌آید در این بازی در قالب شخصیت‌های دوست داشتنی این فرنچایز تنیس بازی می‌کنید.

شکارچیان سرگردان
دارندگان بازی From Software یعنی Bloodborne برای PS4، این هفته با یک بسته الحاقی جدید روبه‌رو هستند. Bloodborne: The Old Hunters قهرمان داستان را به دل دنیایی کابوس‌مانند می‌فرستد که شکارچیان گذشته تا ابد در آن سرگردانند. لباس‌های تازه و چند سلاح و جادوی کارآمد در مراحل و مناطق جدید بازی وجود دارد که هرکدام به نحوی روی استراتژی‌ شما اثر می‌گذارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها