بشار اسد سه‌شنبه شب تلفنی با فرمانده فرودگاه کویرس و فرمانده عملیات آزادسازی این منطقه گفت‌وگو کرد و موفقیت آن‌ها در این عملیات را تبریک گفت.
کد خبر: ۸۵۵۱۰۵
اسد: ایستادگی «کویرس» نماد مقاومت‌های ارتش سوریه است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه سه‌شنبه شب تلفنی با فرمانده فرودگاه نظامی «الکویرس» و همچنین فرمانده عملیات آزادسازی این فرودگاه، صحبت کرد.

این تماس ساعاتی پس از آن صورت می‌گیرد که ارتش سوریه و مقاومت لبنان سرانجام پس از بیش از دو سال، محاصره داعش بر فرودگاه نظامی «کویرس» واقع در شرق حلب را شکستند.

بنا بر اعلام دفتر ریاست جمهوری سوریه، وی خطاب به فرمانده فرودگاه که همراه با نیروهایش ماه‌ها در محاصره بود، گفته است: «نبرد، ایستادگی و مقاومت شما مثال و نماد قابل ستایشی از قهرمانی‌های ارتش سوریه است.»

وی افزود: «ایستادگی شما نشان داد که به نیروهای ارتش سوریه ایمان داشته‌اید و میدانستید حصر شکسته خواهد شد.»

رئیس‌جمهور سوریه سپس به فرمانده نیروهای عملیات نظامی‌ای که به شکست محاصره فرودگاه منجر شد، گفت: «شجاعت و فداکاری قهرمانانی که با شما بودند نشان داد که شما نماینده به حق دیدگاه ارتش سوریه در حمایت از سراسر خاک کشور هستید.»

اسد ادامه داد: «درود من بر قهرمانانی که سال‌ها ایستادگی کردند و درود بر قهرمانانی که حصر فرودگاه را شکستند. سلام و درود ما بر تک‌تک سربازهای ارتش سوریه که برادران ما هستند و سلامت آنها از اولویت‌های ماست.»

وی در پایان گفت: «رحمت خدا بر همه شهدایی که زندگی شان را برای نجات همرزمانشان و خانواده شان و میهنشان فدا کردند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها