سامسونگ به معرفی محصول جدیدی با نام « گلدن گلکسی۳ » پرداخته که از صفحه نمایش ۳.۹ اینچی و رم ۳ گیگابایتی برخوردار است.
کد خبر: ۸۵۴۹۴۷
محصول تاشوی سامسونگ در راه است

به گزارش جام جم کلیک به نقل از مهر، محصول جدید سامسونگ Golden Galaxy ۳ نام داشته و یک اسمارت فون تاشو است که مجوز (Telecommunication Equipment Certification Center (TENAAرا برای ورود به بازار چین دریافت کرده است.

اسمارت فون های تاشو زمانی به عنوان اولین انتخاب مشتریان محسوب می شدند اما به مرور زمان و همینطور ورود فناوری های جدید اسمارت فون ها از شکل تاشو و قدیمی خود فاصله گرفته و دکمه های کلیدی جای خود را به صفحات لمسی داده اند.

اما این مدل تلفن های همراه هنوز طرفداران خود را داشته و بسیاری از کاربران گوشی های تاشو را به اسمارت فون های هوشمند امروزی ترجیح می دهند. سامسونگ یکی از کمپانی هایی است که به سلیقه مخاطبان دقت داشته و محصول تاشوی جدیدی را با نام Golden Galaxy ۳ روانه بازار فناوری خواهد کرد.

این اسمارت فون در حال حاضر با مدل SM-W۲۰۱۶ به ثبت رسیده اما چندی پیش نیز سایت GFXBench به معرفی این محصول پرداخته بود.

از قابلیت های این محصول می توان به صفحه نمایش ۳.۹ اینچی، رزولوشن ۷۶۸×۱۲۸۰ پیکسل ، پردازنده هشت هسته ای با سرعت ۲.۱ گیگاهرتز ، رم ۳ گیگابایتی ، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی با قابلیت ارتقاء، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و همینطور دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید ۵.۱.۱ و ابعاد ۱۲۰.۴ × ۶۱ × ۱۵.۱ میلیمتر و وزن ۲۴۰ گرمی را اشاره کرد.

مشخصات اعلام شده در حالی است که هنوز کمپانی سامسونگ اعلام رسمی را برای عرضه این اسمارت فون تاشو منتشر نکرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها