رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به بدهی 250 میلیارد تومانی بیمه ها به این دانشگاه ، گفت: پرداخت نشدن به موقع مطالبات کادر درمان از بیمه ها، باعث گله مندی پزشکان و پرستاران شده و خدمت رسانی ما به مردم را نیز دشوار کرده است.
کد خبر: ۸۵۴۸۵۹
بدهی 250 میلیارد تومانی بیمه ها به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

دکتر علی اصغر پیوندی در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفتگو با خبرنگار جام جم اظهار کرد :مطالبات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از بیمه های تامین اجتماعی، نیروهای مسلح و خدمات درمانی 250 میلیارد تومان باست و با وجود علی رغم ارسال اسناد بیمارستان ها به بیمه ها از ابتدای سال 94 هیچ پرداختی به بیمارستان ها صورت نگرفته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دلگرمی داد که مسئولان این دانشگاه توانسته اند با جابجایی منابع ، مطالبات پزشکان و پرستاران را تا پایان تیرماه سال جاری پرداخت کنند اما هم اکنون با مشکل جدی مواجه شده اند.

وی در ادامه، تجمیع بیمه ها را بهترین راه برای حل مشکلات مالی از این دست مطرح کرد و گفت: با کاهش ارائه خدمات درمانی به بیماران، میزان رضایتمندی مردم از نحوه دریافت خدمات کاهش پیدا می کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اضافه کرد : براساس اسناد بالادستی کشور و سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، تولیت بیمه های درمانی باید به عهده وزارت بهداشت باشد که این مسئله به معنی افزایش قدرت وزارت بهداشت یا کاهش قدرت وزارتخانه دیگر نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها