دوشنبه پاییزی با باران صبحگاهی‌اش، طـــراوت ویژه‌ای به سومین روز نمایشگاه مطبوعات بخشیده بود. برخی مسئولان نهادهای دولتی و غیردولتی در نیمروز بارانی از فرصت استفاده کردند و سری به بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها زدند.
کد خبر: ۸۵۴۷۱۰

محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شهیندخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان، علی رستگار مدیرعامل بانک ملت، مدیرعامل صندوق احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و دکتر مسعود شفیعی به عنوان رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای از غرفه جام‌جم بازدید کردند.

علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم که روز یکشنبه رئیس‌جمهور را در بازدید از نمایشگاه همراهی کرده بود، صبح دیروز دوباره به نمایشگاه آمد تا از بخش دیگری از نمایشگاه دیدن کند.

با فرا رسیدن ظهر، پای چهره‌های هنری و ورزشی نیز به شبستان مصلای امام خمینی(ره) باز شد. در این میان افشین عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در غرفه جام‌جم، از نقشش در سریال معمای شاه گفت. او در این سریال نقش استالین را بازی کرده است. مهران رجبی، بازیگر سینما و تلویزیون نیز از غرفه روزنامه جام‌جم بازدید کرد و به پرسش‌های خبرنگار روزنامه پاسخ داد.

عباس آخوندی، وزیر مسکن و شهرسازی نیز دیروز به نمایشگاه آمد و با اهالی رسانه دیدار و گفت‌وگو کرد. آخوندی از غرفه روزنامه جام‌جم نیز بازدید کرد.

همچنین بعدازظهر دیروز محمدحسن طالبیان معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به همراه مدیران کل مهمان غرفه روزنامه جام‌جم بودند.

امسال در مقایسه با چهره‌های اصلاح‌طلب، حضور اصولگرایان کمتر به چشم می‌آید که شاید این به شرکت نکردن تعدادی از رسانه‌ها در این دوره مرتبط باشد. می‌توان گفت حضور نداشتن این رسانه‌ها از تب و تاب نمایشگاه مطبوعات در این دوره کاسته است و خیلی شاهد شلوغی گذشته نیستیم. بر همین اساس، خبرگزاری دانشجو دست به اقدامی عجیب زده و با تزئین غرفه خود به گونه‌ای متفاوت و حاضر نشدن مسئولان آن در غرفه، انتقاد خود به معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد را مطرح کرده است.

اگر قصد دارید امروز و روزهای آینده از بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها بازدید کنید، در غرفه روزنامه جام‌جم، دفتری برای نوشتن نظرات، انتقادها و پیشنهادهای شما اختصاص دارد که می‌توانید یادگاری در آن برای ما بنویسید و به قول نیمای شاعر: تو را من چشم در راهم...

کمیل انتظاری

گروه فرهنگ و هنر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها