دراگان اسکوچیچ، سرمربی که در فولاد خوزستان به بن‌بست خورده، مورد توجه جدی باشگاه سپاهان است. این کروات اگر تسویه حسابش را از اهوازی‌ها بگیرد به اصفهان کوچ می‌کند.
کد خبر: ۸۵۴۵۷۶

دغدغه و اولویت نخست این روزهای باشگاه سپاهان انتخاب سرمربی جدید است؛ پس از آن‌که حسین فرکی شش هفته طعم پیروزی را نچشید، ابتدا بی‌سر و صدا استعفا و در ادامه علیه این باشگاه و کاپیتان آن گرد و خاک به پا کرد، باشگاه سپاهان هم بی‌توجه به این ادعاها دنبال یافتن جانشین برای فرکی افتاد. تلاشی که تا دیروز هم ادامه داشت و ظاهرا مدیران سپاهان روی گزینه نام‌آشنایی به نام اسکوچیچ به جمع‌بندی رسیده‌اند.

مربی که با وجود این‌که در ملوان و همچنین فولاد فصل گذشته کارنامه خوبی داشت، در این فصل در اهواز طرفی نبسته است و در پایان هفته یازدهم با این تیم در رده پانزدهم جدول جا دارد و در کارنامه او یک پیروزی، سه تساوی و هفت شکست درج شده است.

اصغر باقریان، مدیرعامل باشگاه سپاهان درخصوص مذاکره با این مربی به مهر گفت: در این بخش، رضایت باشگاه فولاد بسیار مهم است. اگر بدانیم که فولاد همچنان خواهان حفظ اسکوچیچ است، دور این مربی را خط می‌کشیم و سراغ گزینه‌های دیگر می‌رویم. باقریان در پاسخ به این پرسش که چرا باشگاه سپاهان سراغ مربی‌ای رفته که این فصل با تیم فولاد در قعر جدول قرار دارد، تاکید کرد: برای انتخاب یک مربی، رزومه او را در مجموع بررسی می‌کنیم نه یک فصل. ما کارنامه ده ساله اسکوچیچ را بررسی کردیم و دیدیم با سیاست‌های سپاهان همخوانی دارد.

مدیرعامل سپاهان تصریح کرد: ممکن است یک مربی در یک فصل نتیجه نگیرد. مثل ژوزه مورینیو که امسال نتایج بدی با چلسی گرفته ولی این دلیل نمی‌شود. مربیان داخلی و خارجی ممکن است یک سال بد هم داشته باشند. به هر حال ما رزومه اسکوچیچ را در چند سال گذشته بررسی کردیم، نه صرفا این فصل.

باقریان در حالی می‌گوید در صورتی که اسکوچیج بتواند رضایت‌نامه‌اش را از فولاد بگیرد، عقد قرارداد با این مربی مشکلی ندارد که گفته می‌شود باشگاه فولاد فقط در صورتی به جدایی اسکوچیچ رضایت می‌دهد که این مربی تمامی مبلغی را که این فصل از باشگاه دریافت کرده، پس بدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها