زن جوان هفت ماه پس از مرگ شوهر سالمندش، به دلیل افسردگی خود را از طبقه دهم به پایین انداخت و جان سپرد.
کد خبر: ۸۵۴۲۷۰

به گزارش جام‌جم، چهارشنبه هفته گذشته ماموران کلانتری 164 قائم در تماس با بازپرس جنایی از سقوط زنی 24ساله از طبقه دهم یک ساختمان در محله مینی‌سیتی تهران خبر دادند. با اعلام موضوع، تیم جنایی تحقیقاتش را برای مشخص شدن علت سقوط زن جوان آغاز کرد. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد زن جوان چند سال قبل با مردی 64 ساله ازدواج کرده بود. در ادامه مشخص شد با مرگ مرد برج‌ساز در اوایل امسال، زن جوان دچار افسردگی شده بود و به‌تنهایی در خانه آن مرد زندگی می‌کرد.

با شناسایی پسر 34 ساله مرد برج‌ساز تحقیقات از او شروع شد. پسر جوان مدعی شد ما ابتدا با ازدواج پدرمان مخالف بودیم اما بعد از ازدواج کاری به لیلا نداشتیم و او با پدرم زندگی می‌کرد. پدرم وضع مالی خوبی داشت و حتی برای همسرش خودروی 206 خریده و در اختیار او گذاشته بود. ساعت یک بامداد چهارشنبه در خانه مشغول تماشای فوتبال بودم که لیلا با ارسال پیامکی ضمن حلالیت خواستن از من، عنوان کرد نمی‌تواند بدون پدرم زندگی کند و قصد خودکشی دارد.

چون بعد از مرگ پدرم زن جوان افسرده شده بود، صبح زود به خانه‌اش رفتم و با کمک همسایه‌ها و پلیس با بازکردن در آپارتمان به جستجوی او پرداختیم؛ اما اثری از او نبود. ابتدا فکر کردم او به خرید رفته اما وقتی به جستجوی محوطه برج پرداختیم جسد لیلا در گوشه‌ای از حیاط افتاده بود.

در حالی که تحقیقات در مورد علت مرگ زن 24 ساله ادامه داشت، وصیت‌نامه او در خانه کشف شد. لیلا در وصیت‌نامه‌اش مدعی شده بود من عاشق مرد 64 ساله بودم و به همین خاطر با او ازدواج کردم. من هیچ وقت چشمم دنبال پول و ثروت او نبود و او را عاشقانه دوست داشتم. بعد از مرگ همسرم زندگی برایم سخت است و نمی‌توانم بدون او زندگی کنم. زندگی بدون شوهرم سخت است و می‌خواهم به زندگی‌ام پایان دهم.

با مشخص شدن خودکشی زن عاشق پرونده به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی بسته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها