نگاهی به مجموعه تلویزیونی شبکه یک سیما

نفس گرم چالش بزرگ ملیحه

بازیگر سریال «نفس گرم» گفت: این مجموعه تلویزیونی به طور ریشه‌ای به یکی از دردهای جامعه پرداخته و نسبت به آن عمیق می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۱۰۵
«نفس گرم» یکی از دردهای جامعه را بازگو می‌کند

به گزارش جام جم سیما ، محمد عمرانی در خصوص سریال و نقش خود در آن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: «نفس گرم» یک کار اجتماعی است، کاراکتری که من در این مجموعه تلویزیونی ایفا کرده‌ام انسانی است که به دلیل مشکلات خانوادگی زیر سلطه برادر خانم خود است. از جهات گوناگون مالی و معنوی به همسر خود تعلق دارد و بالاجبار دست به تخلف خواهد زد.

وی افزود: این نقش نسبت به نقش‌هایی که در گذشته آن‌ها را بازی کرده‌ام، متفاوت‌تر است. چرا که در اکثر کارها کاراکترهای آرام، مهربان، فداکار و ... ایفا کرده‌ام که باید با همه مدارا کند اما در «نفس گرم» تجربه‌ای متفاوت‌تر داشته‌ام.

عمرانی اظهار داشت: مایلم نقش انسان‌های واقعی را ایفا کنم. اگر دقت کنیم در جامعه ما یک آدم ممکن است پدر خوبی باشد اما در عین حال زیر آب همکار خود را بزند. بنابراین منظور من از بیان این مطلب ایفای نقش‌هایی است که دارای ویژگی واقعی آدم‌ها باشند.

بازیگر سریال «همه چیز آنجاست» ادامه داد: شاید اگر اینگونه به کاراکتر‌ها نگاه کنیم، مخاطبان بیشتر جذب کارها شوند و آنها را باور کنند.

وی در مورد همکاری با عسگرپور عنوان کرد: من در سریال «جراحت‌» با او همکاری داشتم که بسیار لذت‌بخش بود. آقای عسگرپور به معنای واقعی هنرمند است. شخصیت و رفتارهای وی پیام‌های خوبی را انتقال می‌دهد. من از عسگرپور زندگی را یاد می‌گیرم.

عمرانی در خصوص همکاری با عوامل دیگر «نفس گرم» و بازیگران گفت: این همکاری بسیار خوب بود. همه دوستان دارای شخصیت‌های بسیار خوب هستند. همگی آن‌ها شأن هنرمندانه بسیار بالایی دارند. از میان همه همکاران تا به حال افتخار حضور و بازی مقابل خانم رویا تیموریان را نداشتم. کار کردن در کنار ایشان باعث افتخار من بود.

بازیگر سریال نفس گرم ویژگی بارز «نفس گرم» را این‌گونه بیان کرد: این سریال تلویزیونی یکی از دردهای جامعه را بررسی می‌کند. به طوری که نسبت به این موضوع عمیق شده و به صورت ریشه‌ای به آن نگاه می‌کند.

وی تصریح کرد: هنوز نقش من در «نفس گرم» به طور کامل آغاز نشده است. از این هفته نقش من پررنگ‌تر خواهد شد بنابراین باید منتظر بازخوردهای مخاطبان باشیم.

عمرانی افزود: جا دارد از آقای رضوی تهیه‌کننده این سریال تشکری ویژه کنم. رضوی از جهات مسائل حقوقی بسیار روی تاریخ قراردادها و پرداخت‌ دستمزد‌ها متعهد بود. رضوی فرد بسیار محترمی است، از همکاری با او اظهار خوشحالی می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها