اجرای بدون هماهنگی مجید قناد برای دبستانی ها

مستند خانم مجری رونمایی شد + عکس

رونمایی از مستند «خانم مجری»، پخش فیلم «جنایت و مکافات» و قسمت دوم مستند «ذوالفنون» از شبکه چهار سیما و همچنین پخش سریال «دهکده خاطرات» از شبکه دو سیما از جمله اخبار امروز در حوزه تلویزیون است.
کد خبر: ۸۵۳۶۴۶
بازگشت مجری دهه ۶۰ با یک مستند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، «خانم مجری» از تولیدات جدید شبکه مستند سیما، با محوریت زندگی الهه رضایی مجری نوستالژیک دهه ۶۰ و ۷۰ به کارگردانی امیر توده روستا در مراسمی رونمایی می شود.

الهه رضایی مجری است که برنامه های او جزو خاطرات کودکان دهه پنجاه، شصت و هفتاد است اما در دهه های هشتاد و نود به جز اجرای کوتاه مدت برنامه «بچه های دیروز» مخاطبان برنامه ای از او را در تلویزیون ندیده اند.

«خانم مجری» این موضوع را به تصویر می کشد که رضایی طی این سال ها کجا بوده و به چه فعالیت هایی مشغول بوده است. او در این اثر به بازگویی خاطرات زندگی اش پس از رفتن از تلویزیون، دغدغه ها، رابطه اش با کودکان و… سخن می گوید.

«خانم مجری» ۱۸ آبان با حضور مدیران شبکه مستند، رضایی، کارگردان و عوامل اثر، برخی از مستندسازان و جمعی از چهره های دیروز و امروز اجرا در عرصه کودک و نوجوان رونمایی می شود.

مراسم رونمایی از «خانم مجری» ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۸ آبان در سالن نمایش مرکز آموزش و پژوهش بنیاد تعاون زندانیان برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها