معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی:

زمان پرداخت حقوق 400 هزار مستمری‌ بگیر تغییر کرد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: نظام پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران از ماه جاری آغاز شده است و تا اسفند سال 94، حقوق این قشر از جامعه از 20 تا 27 هر ماه پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۵۷۴
حقوق بازنشستگان براساس حروف الفبا پرداخت نمی‌شود

به گزارش جام جم آنلاین ، سیدتقی نوربخش در گفت‌وگو با فارس، درباره نظام پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: این سازمان دو میلیون و 700 هزار نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر دارد که ماهانه بیش از 3 میلیارد تومان برای حقوق و مستمری‌ این افراد هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در گذشته به دلیل الکترونیکی بودن بانک‌ها حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران از 5 تا 27 هر ماه پرداخت می‌شد، ولی امروزه با استفاده از تکنولوژی می‌توانیم حقوق بازنشستگان را در بازه زمانی کوتاهی پرداخت کنیم.

نوربخش خاطر نشان کرد: نظام پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران از ماه جاری آغاز شده است و تا اسفند سال 94، حقوق این قشر از جامعه از 20 تا 27 هرماه پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بر این اساس پرداخت حقوق بر اساس حروف الفبا حذف شده است.

وی بیان داشت:‌با اجرای این طرح برای اینکه بازنشستگان و مستمری‌بگیران با مشکلی مواجه نشوند، 100میلیارد تومان وام بدون بهره و ضامن به بازنشستگان پرداخت می‌شود که در ضمن جریمه وام‌هایی که در گذشته نیز بازنشستگان از بانک رفاه دریافت کرد‌ه‌اند بخشیده شده است.

نوربخش تأکید کرد: بازنشستگان و مستمری‌بگیران نگرانی از پرداخت حقوق نداشته باشند و بر اساس بازه زمانی و استفاده از بانکداری الکترونیکی حقوق این افراد پرداخت خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
۰
۰
با سلام
با توجه به اینكه بازه زمانی پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران كاهش پیدا كرده بهتر نبود این بازه از پنجم تا دوازدهم هر ماه كاهش پیدا میكرد؟! چه بسیار از افرادی كه ابتدای ماه حقوق دریافت میكردند و برنامه ی زندگی و پرداخت اقساط خود را بر این تاریخ ها قرار داده بودند حال با تعییر دریافت حقوق خود دچار مشكلات عدیده ای میشوند
ایرج
-
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
۰
۰
من نمیدونم چه لزومی داشت كه بخوان حقوقا رودست كاری كنن

نیازمندی ها