نوزدهمین قسمت مجموعه «هوای تازه» شبکه «افق» با موضوع تلاش جمعی از جوانان شمالی برای حفاظت از مرال ها در فصل جفت گیری روی آنتن می رود.
کد خبر: ۸۵۳۲۴۹
شبکه افق به کمک مرال‌ها می‌ رود

به گزارش جام جم سیما به نقل از مهر، مجموعه «هوای تازه» چندی است که با موضوع محیط زیست کشور و مخاطراتی که بخش های مختلف آن را تهدید می کند از شبکه افق پخش می شود.

تاکید بیشتر این برنامه روی این مساله است که مردم چه وظیفه ای در قبال محیط زیست پیرامونی خود دارند و چه کارهایی می توانند برای رفع این خطرات و همچنین حفظ منابع طبیعی انجام دهند.

در نوزدهمین قسمت این مجموعه به مرال های منطقه شمال کشور و فصل جفت گیری آنها از اواسط شهریور تا اواخر مهرماه اشاره می شود و آنها طی این زمان، آسیب پذیر می شوند به همین دلیل برخی شکارچیان هم فرصت را غنیمت شمرده و به شکار آنها می پردازند.

«هوای تازه» در این قسمت با گروهی از مردم بومی منطقه همراه می شود که با کمک محیط بانان، فضایی را برای محافظت از مرال ها در این فصل از سال فراهم می آورند و از آنها در مقابل شکارچیان حراست کنند.

«هوای تازه» مجموعه ای به تهیه کنندگی علی وفایی زاده است که امروز پنجشنبه ۱۴ آبان ماه ساعت ۲۰ و تکرار آن در ساعت های ۸:۳۰ و ۱۳:۳۰ روز بعد از شبکه افق پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها