جام جم ورزشی: اسلوبودان کواچ در آستانه جدایی قطعی از تیم ملی والیبال ایران قرار دارد. یک مربی نام آشنا و کارنامه دار جانشین او خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۲۸۵۷
لوزانو، حوالی نیمکت تیم ملی والیبال ایران

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، راه فدراسیون والیبال و اسلوبودان کواچ دیگر از هم جدا شده است. به نظر نمی رسد این مربی دیگر به ایران برگردد. از آنجایی که قطع همکاری با کواچ محرز شده است فدراسیونی ها مذاکره با چند گزینه خارجی را آغاز کرده اند که در صدر آنها لوزانو قرار دارد. رائول لوزانو ، این مربی آرژانتینی سابقه بازی کردن در تیم ملی کشورش را دارد ضمن اینکه در این تیم مربی گری هم کرده است.

در رده باشگاهی سرمربیگری تیم‌های مطرح رکس پوردنونه، اسپولتو، سیسلی ترویزو، متروپولیتن، ایراکلیس تسالونیکی، پالرمو و ماچراتا را بر عهده داشت و از سال 2005 تا 2008 سرمربی تیم ملی والیبال لهستان بود. وی توانست این تیم را به مدال نقره قهرمانی جهان در سال 2006 برساند و در المپیک 2008 لهستان با هدایت او به مقام پنجم اکتفا کرد. رائول لوزانو در سال 2009 هدایت تیم ملی والیبال آلمان را برعهده گرفت و تا سال 2011 نیز سرمربی ژرمن‌ها بود.

حالا این مربی با چنین کارنامه پرباری با فدراسیون والیبال ایران مذاکره و گفت و گو می کند. البته این مربی فعلا قصد دارد فقط شرایط را بررسی کند.

به این ترتیب به نظر می‌رسد که فدراسیون والیبال تصمیمش را برای قطع همکاری با کواچ گرفته است و از حالا به دنبال جایگزین برای وی است. محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال اخیراً اعلام کرده است یا کواچ را نگه می داریم و دستیاران خوبی در اختیار وی قرار می دهیم و یا باتوجه به محدودیت زمانی که داریم یک مربی بهتر از کواچ که شرایط مناسب تر از او برای حضور در ایران داشته و البته سرشناس هم باشد را انتخاب می‌کنیم، اما پیش از آن باید تکلیف کواچ را روشن کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها