وزیر راه و شهرسازی خبر داد

ایجاد ۳ بانک در حوزه مسکن

روابط عمومی بانک مسکن اعلام کرد: شکایت بانک مسکن در خصوص سخنان بابک زنجانی را از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری می‌کنیم.
کد خبر: ۸۵۲۵۰۹
بانک مسکن: از زنجانی شکایت می‌کنیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل ازتسنیم، روابط عمومی بانک مسکن در جوابیه‌ای به سخنان اخیر بابک زنجانی میلیاردر نفتی اعلام کرد: با عنایت به درج مطالب مربوط به دادگاه بابک زنجانی در رسانه ها و سخنان وی ،بانک مسکن شکایت خود را از طریق مراجع ذی صلاح قانونی دنبال و پیگیر استیفای حقوق بیت المال و بانک خواهد بود.

بابک زنجانی متهم اصلی پرونده نفتی دو روز پیش در پنجمین جلسه محاکمه متهمان پرونده نفتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی گفته بود: پول‌های من در حساب بانک مسکن بود و اگر خوب یا بد است این بانک باید برگرداند. امروز بانک مسکن از جان من چه می‌خواهد که اینگونه به جان من چسبیده است؟

وی ادامه داد: مجموعه تامین اجتماعی باید به بانک مسکن بگوید که 6 الی 7 ماه 4 میلیارد یورو در حساب این بانک پول داشت. اگر زنجانی آدم بدی بود به مجموعه بانک مسکن ارتباط دارد چون تامین اجتماعی به واسطه پرینت و نامه بانک مسکن به این آقا چک داده است.

زنجانی گفت: اما امروز پول را یکی دیگر برداشته و تامین اجتماعی علیه من اقامه دعوا کرده است همین الان همه این چک‌ها روی پرونده است. تامین اجتماعی باید به بانک مسکن بگوید 4 میلیارد یورو را برگرداند و چک‌هایش را پس بگیرد. تامین اجتماعی چیزی به من نداده است که اکنون شکایت کرده است.

وی ادامه داد: موضوع منشاء در پرونده من کاملا منتفی است. وزارت نفت دعوا دارد و می‌گوید نفت داده‌ام و من نیز می‌گویم پول داده‌ام پس منشاء در اینجا وجود دارد.

متهم پرونده نفتی اضافه کرد: وقتی می‌گویند بانک مرکزی به من یک و نیم میلیارد یورو پول داده چطور بازپرس اعلام می‌کند این یک و نیم میلیارد یورو فاقد منشاء بوده است؟

زنجانی گفت: بانک مسکن زمانی که می‌خواست با بانک «اف آی ای بی» کار کند یک نامه به بانک مرکزی ارسال و اعلام کرد قصد دارم با این بانک فعالیت داشته باشم بانک مرکزی نیز پاسخ داد شما می‌توانید کار کنید اما به اندازه محدودی که خودتان تشخیص دهید و این نامه در پرونده موجود است.

وی ادامه داد: متاسفانه در ارزیابی وزارت نفت از شرکت اس تی 3 نفر از آقایان نفتی و ارزیابان اعلام کرده‌اند که زنجانی در این شرکت 8 هزار و 189 میلیارد پول دارد اما در انتهای این ارزیابی عنوان شده چون بازپرس گفته پول ها فاقد منشاء است این شرکت را به یک هزار و 306 میلیارد تومان برداشته است.

بابک زنجانی خطاب به قاضی دادگاه گفت: چنین کارهایی را فقط در تگزاس می‌تواند انجام داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها