انهدام باند سارقان حرفه ای خودرو

بیش از ۵۰ خودروی مسروقه در تهران کشف شد

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند سارقان حرفه ای خودرو در پایتخت و کشف بیش از ۵۰ خودروی مسروقه در سه استان حاشیه تهران، شمال و غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۹۰۱
بیش از ۵۰ خودروی مسروقه در تهران کشف شد

به گزارش جام جم آنلاین ، سردار عباسعلی محمدیان در پاسخ به خبرگزاری صدا و سیما گفت: پلیس با رصد مجرمان حرفه ای و بررسی سرنوشت خودروهای سرقتی توانست باند هفت نفره سرقت خودرو را شناسایی و متلاشی کند.

وی افزود: این سارقان با خریداری خودورهای تصادفی و سرقت خودرویی با همان ویژگی ها، اقدام به تغییر اصالت خودروی سرقتی می کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در حال حاضر 51 خودرو کشف شده اما براساس شواهد موجود این باند حرفه ای حدود 50 خودروی دیگر را تغییر اصالت داده اند و در استان های مختلف کشور به فروش رسانده اند.

وی افزود: پلیس در حال شناسایی، کشف و جمع آوری سایر خودروهای تغییر اصالت داده شده در سراسر کشور است.

سردار محمدیان از افزایش 90 درصدی زمان کشف خودروهای سرقت شده در کمترین زمان ممکن با استفاده از شیوه های نوین پلیسی در تهران خبر داد.

وی با اشاره به اقدامات ویژه پلیس نظیر نصب دوربین های پلاک خوان ثابت و سیار در همه گلوگاه های کشور گفت: دیگر فرصتی برای سوءاستفاده از خودروهای سرقتی وجود ندارد و به همین علت گرایش به سرقت خودرو با هدف تغییر اصالت، کاهش یافته است.

سردار محمدیان همچنین از کاهش 12 و نیم درصدی سرقت خودرو درشش ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال در تهران خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ به مالکان خودروهای تصادفی و اوراقی برای فروش خودروی خود هشدار داد همزمان با فروش به سرعت کار انتقال سند و تعویض پلاک را انجام دهند زیرا در غیر این صورت باید پاسخگوی هرگونه سوء استفاده سودجویان و سارقان حرفه ای باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها