پاییز با «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» و «یادآوری» رنگ‌آمیزی می‌شود

شبکه 5 با سریال‌های فصل سرد

شبکه پنج بعد از سریال دختر امپراتور، «یادآوری» به کارگردانی حجت قاسم‌زاده اصل، «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» به کارگردانی مسعود کرامتی و فصل جدیدی از سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» را درنظر گرفته است.
کد خبر: ۸۵۱۶۱۵
شبکه 5 با سریال‌های فصل سرد

محمدرضا شریفی، مدیر واحد تامین برنامه شبکه پنج گفت: پخش سریال دختر امپراتور 12آبان به پایان می‌رسد و پس از آن سریال یادآوری از شنبه 16آبان پخش می‌شود. این سریال در 32 قسمت 45 دقیقه‌ای هر شب جز جمعه‌ها ساعت 19 و 45 دقیقه نمایش داده می‌شود و تکرار آن ساعت23 و 16 دقیقه خواهد بود.

داستان مرگ و زندگی

سریال یادآوری، سال 1392 در شبکه «آی‌فیلم» تولید شد و اولین سریال این شبکه محسوب می‌شود. فیلمنامه این سریال که به قلم رویا غفاری نوشته شده، چهار داستان را به‌صورت موازی پیش می‌برد.

حجت قاسم‌زاده درباره این سریال گفت: یادآوری، داستان آدم‌هایی است که فرصت دوباره زندگی به آنها داده شده است. دغدغه همیشگی من این بوده که سریالی درباره جزئیات زندگی بسازم؛ درباره لحظاتی که اجازه می‌دهند از پنجره‌ای تازه به همه چیز دوباره نگاه کرد و خیلی اتفاقات ساده را عادی تلقی نکرد. من این لحظات را دوست دارم و تلاش می‌کنم آنها را کشف کنم.

قاسم‌زاده اصل:

دوست دارم سریالی درباره خیلی از اتفاقات ساده بسازم که آن را نتوان عادی تلقی کرد

در سریال یادآوری بازیگرانی چون مسعود رایگان، امیر آقایی، رویا تیموریان، فرخ نعمتی، فرهاد قائمیان، مهران احمدی، جلیلوند، سهیلا رضوی، پریوش نظریه، ثریا قاسمی، پرویز پورحسینی، امیرحسین مدرس، بهناز جعفری، بهرام ابراهیمی و مریم بوبانی بازی کرده‌اند.

متین ستوده، بازیگر نقش شیوا در سریال یادآوری آن را اثری دیدنی توصیف کرد و گفت: زمانی که این سریال از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شد، من در این سریال دیده شدم و احتمالا انتخابم برای بازی در نقش مهری در سریال میکائیل به نقش شیوا بی‌ارتباط ‌ نبوده است.

زمستان با روزمرگی‌های زندگی

«یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» به تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه و کارگردانی مسعود کرامتی در 45 قسمت ساخته شده و هر قسمت از آن یک ماجرا را در زندگی روزمره یک زن خانه‌دار روایت می‌کند.

متین ستوده:

انتخابم برای بازی در نقش مهری در سریال میکائیل به‌نقش شیوا بی‌ارتباط نبوده است

امیرعباس پیام، حامد افضلی، رویا خسرو نجدی، سولماز مرتضی وند، پریناز لطف اللهی و نسیم عرب امیری نویسندگان قسمت‌های مختلف این مجموعه هستند. این مجموعه داستان یک زن خانه‌دار به نام شیوا است که روان‌شناسی خوانده و از آنجا که سرمایه کافی برای تأسیس کلینیک روان‌شناسی ندارد، تصمیم می‌گیرد یک سایت برای خود راه‌اندازی کند.

اسماعیل عفیفه درباره این سریال گفت: شقایق دهقان، امیررضا دلاوری، فرناز رهنما، فلامک جنیدی، علی عامل هاشمی، کاظم سیاحی، فریبا جدی‌کار، محمود بهروزیان، نعیم شیخ محبوبی، فاطیما حاجتی و پارسیا شکوری از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. فریبا جدی‌کار و محمود بهروزیان پدر و مادر خانواده هستند که با دختر جوانشان (مونا غمخوار) در یک خانه زندگی‌ می‌کنند. همچنین شقایق دهقان ‌و امیررضا دلاوری‌ دختر و داماد خانواده‌ هستند که در طبقه دیگری سکونت دارند و علی عامل‌هاشمی هم پسر خانواده است که در یکی از طبقات خانه ساکن شده است.

به گفته عفیفه، سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» فضایی شاد و شیرین دارد و به بهانه مسائل روزمره خانوادگی به موضوعات اجتماعی و انسانی می‌پردازد.

فرناز رهنما:

در این سریال نقش لیلی را دارم. به طوری که کسی نمی‌تواند رفتارهای لیلی و همسرش را پیش‌بینی کند

فرناز رهنما از جمله آخرین بازیگرانی است که همکاری‌اش را با مجموعه «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» آغاز کرده است. این بازیگر که پیش از این در سریال ساختمان پزشکان نقش همسر دکتر نیما را به عهده داشته، در سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» همراه کاظم سیاحی، نقش یک زن و شوهر را بازی می‌کنند.

رهنما درباره نقش خود توضیح داد: من در این سریال نقش لیلی را به عهده دارم که شخصیت جالبی دارد. او و همسرش بسیار صادق هستند، صداقتی غیرقابل باور که باعث می‌شود دیگران نتوانند رفتار و واکنش‌های این زوج را پیش‌بینی کنند و همین سبب شده از این زوج کارهای عجیبی سر بزند یا گاهی خرابکاری کنند.نقشی که رهنما بازی می‌کند رگه‌هایی از کمدی در خود دارد و رهنما برای آن که این نقش کمی با دیگر آثارش متفاوت شود، اندکی صدایش را تغییر داده است.

شایدهای تازه

مدیر تامین برنامه شبکه 5 از پخش مجموعه جدید«شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» خبر داد و گفت: این مجموعه جمعه‌ها ساعت 23 از شبکه پنج پخش و تکرار آن روز بعد ساعت 16 خواهد بود. هر قسمت از این مجموعه یک داستان دارد و توسط یک گروه مستقل نیز تولید می‌شود. محمود معظمی و علیرضا ثانی‌‌فر از جمله کارگردان‌هایی هستند که قسمت‌های مختلف این مجموعه را کارگردانی کرده‌اند.

آذر مهاجر

رادیو و تلویزیون

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها