پایان هفته با تصادف‌های مرگبار در جاده‌ها همراه بود. در جریان چهار سانحه خبر ساز، 209 خودرو آسیب‌دیده و 72 نفر کشته و مجروح شدند.
کد خبر: ۸۵۱۱۹۰

در نخستین سانحه، تصادف زنجیره‌ای 200 خودرو در آزادراه قزوین ـ کرج، 24 نفر را روانه بیمارستان کرد.

ساعت 16 چهارشنبه گذشته و در بخش شمالی آزادراه قزوین ـ کرج، مقابل مرکز آموزشی شهدای جوادنیا یک دستگاه تریلی پس از قیچی کردن و ورود به لاین جنوبی آزادراه، باعث مسدود شدن بزرگراه و برخورد 200 خودرو با هم شد. امدادگران پس از حضور در محل که حدود 40 کیلومتر ادامه داشت، دو نفر را سرپایی درمان و 22 مصدوم دیگر را به بیمارستان‌های شهید رجایی، رازی قزوین و بیمارستان آبیک منتقل کردند.

واژگونی 2 اتوبوس

در دومین حادثه، ساعت هفت صبح پنجشنبه یک دستگاه اتوبوس در محور اراک ـ بروجرد با دو دستگاه کامیون کشنده تصادف کرد. با حضور امدادگران و ماموران پلیس راهور در محل حادثه مشخص شد، یک نفر در این حادثه کشته و 12 نفر دیگر مجروح شده‌اند.

جسد به پزشکی قانونی و مصدومان به بیمارستان منتقل شدند. کارشناسان راهور در بررسی اولیه علت وقوع این تصادف را بی‌توجهی به جلو توسط راننده اتوبوس اعلام کردند.

سومین حادثه نیز ساعت 7 و 50 دقیقه صبح پنجشنبه در جاده قدیم تهران ـ ساوه رخ داد که در این حادثه یک دستگاه اتوبوس مسافربری واژگون شد.

امدادگران با حضور در محل حادثه که در گردنه رنگرز بود، مشاهده کردند اتوبوس بنز واژگون شده ودرپی آن سه کارگر کشته و ۱۴ نفر دیگر مصدوم شده‌اند. بررسی اولیه نشان می‌دهد تخطی از سرعت غیرمجاز علت این حادثه بوده که تحقیقات پلیس راهور در این رابطه ادامه دارد.

18 مصدوم در جاده تهران ـ اصفهان

همچنین تصادف میان شش دستگاه خودرو در پنج کیلومتری میمه در محور تهران ـ اصفهان به مصدومیت 18 نفر منجر شد.

این تصادف ساعت 22 و 40 دقیقه شامگاه پنجشنبه رخ داد. امدادگران با حضور در محل، مشاهده کردند یک دستگاه اتوبوس، تریلر و کامیونت و سه دستگاه خودروی سواری بنز، سمند و ام.و.ام با هم تصادف کرده‌اند. امدادگران 35 نفر را از خودروهای تصادفی خارج کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها