رئیس‌کل دادگستری استان خراسان رضوی خبر داد:

انتقال امور موسسه‌ میزان به بانک صادرات از فردا

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی درباره موسسه‌ میزان گفت: ستاد ویژه استانداری خراسان با کمک بانک مرکزی برای موسسه‌ میزان تعیین تکلیف کرد و مقرر شد از شنبه کار انتقال حساب‌ها، اموال و دارائی‌ها، بدهی‌ها و امور مربوط به سپرده‌گذاران، کارکنان و سهامداران به بانک صادرات منتقل شود تا آنان در یک برنامه‌ زمانی بتوانند پاسخگوی مطالبات مردم باشند.
کد خبر: ۸۵۱۱۱۱
انتقال امور موسسه‌ میزان به بانک صادرات از فردا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم از مشهد مقدس، حجت‌الاسلام علی مظفری در همایش مشترک کارشناسان رسمی دادگستری و مشاوران حقوقی قوه‌ قضاییه اظهار داشت: وابستگی کارشناسان به تعرفه،که مستقیماً از ارباب رجوع دریافت می شود، متاسفانه باعث شد جامعه به کارشناسان و وکلا به دید منفی نگاه کنند.

وی نقش کارشناسان را در پرونده‌ها برجسته دانست و گفت: برای شغل قضا که کارشناسی نیز جزو آن است مسئولیت سنگینی نهاده شده و انتظار جامعه از کارشناسان، خبرگی و پختگی لازم در کار است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: افزود: با توجه به اینکه در پرونده ها نظرات کارشناسان برای قضات تعیین کننده است در ارائه اطلاعات و اظهارنظر کارشناسی باید دقت لازم انجام شود تا مسیر پرونده به انحراف نرود.

مظفری گفت: کارشناسانی که اهلیت ندارند، نباید وارد موضوعات قضایی شوند، چرا که علاوه بر انحراف درپرونده، درآمد حاصل از آن نیز محل اشکال است.

وی افزود: انتظار دستگاه قضایی از کارشناسان این است، طوری نظر دهند که دقیق باشد تا قضات نتوانند آن را تغییر دهند و از قضات نیز انتظار داریم، نظرات کارشناسان را به چالش بکشند و چشم بسته گزارش‌ها را نپذیرند.

مظهری افزود: از مردم درخواست داریم برای برطرف شدن مشکل خود زود به بانک صادرات مراجعه نکنند، چرا که مسئولان مشغول برنامه‌ریزی و برنامه‌ زمان‌بندی در این رابطه هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
پمپ وكیوم كیان پارس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
۰
۰
وضعیت اقتصادی نابسامان همینه دیگه
یه فكری به حال مردم بكنید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها