نسخه کوچک پرچم‌دار وان پلاس با نام وان پلاس ایکس، احتمالا در کنفرانس این شرکت که در روز ۲۹ اکتبر‌ (۷ آبان) برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۰۲۴۰
مشخصات گوشی وان پلاس ایکس لو رفت!

به گزارش جام جم کلیک به نقل از آی تی رسان بر اساس شایعات، مشخصات این گوشی شامل:

یک نمایشگر فول اچ‌دی، ابعاد ۶.۹×۶۹×۱۴۰ میلی‌متر، دوربین اصلی ۱۳ و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسل، ۳ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایت است.

البته یکی از برتری‌های این گوشی استفاده از چیپ اسنپ دراگون ۸۰۱ است، اما شرکت ZUK از این چیپ در پرچم‌دار خود Z1 استفاده کرده، بنابراین وان پلاس ایکس برتری خاص خود را که استفاده از چیپست قدرتمند در کالبد یک میان‌رده خوش قیمت بود، از دست می‌دهد.

از مدتی قبل؛ تعدادی تصاویر احتمالی از این گوشی منتشر شدند ولی حالا وان پلاس تصویری از جلوی این مدل هوشمند در دعوت‌نامه مراسم خود منتشر کرده است و در پشت گوشی حرف لاتین X به وضوح دیده می‌‌شود.

این پوستر همچنین قیمت این دستگاه را هم فاش کرده که ۱۶۹۹ یوآن (معادل ۲۶۷ دلار) است و از قیمت احتمالی آن که طبق شایعات ۲۲۰ دلار بود، اندکی بیشتر است، اما مشخص نیست این قیمت نسخه ۳۲ گیگابایت است یا ۱۶ گیگابایت.

گفته می‌شود میهمانان حاضر در مراسم بیست و نهم اکتبر می‌توانند وان پلاس ایکس را به قیمت ۱۰۹۹ یوآن (۱۷۳ دلار) تهیه کنند.

به هر حال سه روز تا معرفی رسمی این گوشی و انتشار کامل مشخصات سومین گوشی این استارت‌آپ موفق چینی باقی مانده و باید تا آن زمان منتظر بمانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها