قاتل پس از 6 سال رضایت گرفت

قتل به خاطر یک سیلی

مردی که به خاطر پسرش، مرد همسایه را به قتل رسانده بود، پس از گذشت 6 سال موفق به جلب رضایت از اولیای دم شد.
کد خبر: ۸۴۹۸۱۹
قتل به خاطر یک سیلی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، 24 آذر سال 88 ماموران پلیس کرج در جریان وقوع یک درگیری مرگبار قرار گرفتند که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران مشخص شد که مرد جوانی پس از درگیری با پسر همسایه او را به قتل رسانده است بنابراین قاتل دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد.

وی در بازجویی ها به ماموران گفت: در حالیکه خسته از کار بودم، به خانه آمدم که متوجه گریه پسرم شدم. او به من گفت که پسر همسایه یک سیلی به صورت او و یک سیلی به صورت مادرش زده است. من که به شدت عصبانی شده بودم، به سراغش رفتم ولی تا در را باز کرد با چاقو به من حمله ور شد. من هم برای دفاع از خودم او را با چاقو زدم.

با اعتراف این مرد، پرونده وی برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهم در این شعبه به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد.

این حکم به تایید قضات دیوان عالی کشور نیز رسید و در حال اجرا بود که قاتل توانست با پرداخت پول از خانواده اولیای دم رضایت بگیرد بنابراین متهم پس از گرفتن رضایت، بار دیگر از جنبه عمومی جرم در دادگاه کیفری محاکمه شد.

متهم در این شعبه از قضات خواست در مجازات وی تخفیف قائل شوند. او گفت که به حرمت شب های محرم او را ببخشند و در مجازات به او تحفیف دهند بنابراین در پایان نیز هیات قضایی وارد شور شدند تا رای نهایی در این خصوص را صادر کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها