سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس:

دربی ایران بزرگترین بازی در قاره آسیاست

جام جم ورزشی: سرمربی پر‌سپولیس می‌گوید تیمش دیدار ساده‌ای برابر ملوان نخواهد داشت. او همچنین با اشاره به قضاوت‌های اخیر برای پرسپولیس گفت که انتظار یک قضاوت عادلانه و محترمانه را از داور دارد.
کد خبر: ۸۴۹۴۳۷
برانکو: بازیکنی به خاطر دربی کم‌کاری نکند

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ملوان از هفته‌ دهم لیگ برتر اظها‌ر کرد: دهه محرم را تسلیت می‌گویم. درباره ملوان نباید صحبت زیادی کرد؛ چرا که ما قبلا یک بار در بازی‌های جام حذفی با این تیم بازی کرده‌ایم. بازی سخت، محکم و با نتایج نامعلومی بود. ما دوست داریم بعد از بردمان در مشهد برد دیگری را به دست بیاوریم و هو‌اد‌ا‌ران را خوشحال کنیم. از همین جا از هو‌اد‌ا‌رانمان دعوت می‌کنم که بیایند و تیم را تشویق کنند؛ چرا که هو‌اد‌ا‌ران برای ما مهم‌تر‌ین فاکتور هستند.

برانکو درباره وضعیت تیم خودش گفت: سوشا به تیم ما برگشته است اما هنوز رضا نورمحمدی محروم است. مایکل اومانا هم به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در کنار تیم ما باشد. البته بابک حاتمی تلاش کرده تا خود را به تیم برساند و در شرف بازگشت است.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا اولتیماتومی از سوی باشگاه به او داده شده تا در انتهای نیم‌فصل تیمش جزو 5 تیم برتر باشد، گفت: من خبری در این باره نشنیده‌ام. هرگز چنین مسئله‌ای هم مطرح نبوده است. البته هیات مدیره هرچه صلاح بداند می‌تواند درباره آن تصمیم‌گیری کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره این که تیمش در بازی‌های خانگی به پیروزی نرسیده است، گفت: خیلی متاسفم که به غیر از یک بازی در جام حذفی تا به حال در بازی‌های خانگی برنده نشده‌ایم. قطعا به خاطر ضعف بازی‌های ما نبوده است اما انتظار داریم در بازی فردا به پیروزی برسیم و هواداران‌مان را شاد کنیم.

برانکو درباره این که آیا به خاطر داربی تیمش را محتاط‌تر به میدان می‌فرستد، گفت: من کاری به داربی ندارم و بازی به بازی تیمم را آماده حضور در میدان می‌کنم. به بازیکنانم هم گفتم که تا قبل از داربی درباره این بازی مصاحبه نکنند. در حال حاضر مهم‌ترین بازی برای ما ملوان است زیرا سه امتیاز این دیدار هم مانند بازی با استقلال سه امتیاز است و فرقی با هم ندارند. مطمئنا بدون هیچ گونه کم و کاستی و بدون هیچ صرفه‌جویی با تمام قوا به مصاف ملوان می‌رویم و هر بازیکنی را که احساس کند آماده است، به میدان می‌فرستم. حواسم به این موضوع هست که بازیکنی به خاطر حضور در داربی در این بازی کم‌کاری نکند.

برانکو در پایان درباره مسائل داوری هم گفت: انتظار دارم فردا داور صادقانه و محترمانه قضاوت کند و شما بهتر از من می‌دانید که داوران در بازی‌های قبلی چگونه به ضرر تیم ما قضاوت کردند اما دوست ندارم درباره آنها صحبت کنم. الان انتظار قضاوت صادقانه و منصفانه را از داور دارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها