جام جم ورزشی: هفته دهم لیگ برتر ایران فردا با برگزاری سه دیدار آغاز می شود.
کد خبر: ۸۴۹۳۶۲
استقلال به دنبال پایان دادن به طلسم تساوی است

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران با سه دیدار آغاز خواهد شد. این هفته ، هفته پیش از دربی محسوب می شود، هفته ای که سرخابی ها باید به مصاف ملوان و سپاهان بروند.

نگاهی به سه مسابقه فردا می‌اندازیم؛

استقلال در اندیشه شکست سپاهان در خانه

استقلال رده اولی فردا در خانه سپاهان رده دومی به میدان می رود، دیداری بسیار حساس که دیدنی. هر دو تیم در هفته های گذشته یا مساوی کرده و یا شکست خورده اند و حالا به دنبال شکستن این طلسم هستند.

بنابراین مساوی در این مسابقه هم به ضرر دو تیم و به سود رقبا خواهد بود و هم هواداران دو باشگاه را ناراضی تر می‌کند زیرا اگرچه این تیم‌ها در بالای جدول هستند اما تفاوت تیم اول تا دهم جدول فقط 5 امتیاز است و اگر این دو تیم باز هم امتیاز از دست بدهند ممکن است در آینده ای نزدیک به مشکل بربخورند.

سید مهدی رحمتی، آرش برهانی، حنیف عمران زاده، امین حاج محمدی و میثم مجیدی دو اخطاره‌های استقلال هستند این نفرات قطعا در اصفهان محتاط تر از همیشه در زمین رفتار خواهند کرد.

استقلال اگر در اصفهان بازنده شود صدرجدول را از دست خواهد داد و شاگردان فرکی صدرنشین لیگ می‌شوند اما با یک مساوی ممکن است شاگردان مظلومی همچنان صدرنشین بمانند و پرویز مظلوم به هیچ عنوان دوست ندارد قبل از دربی تیمش از صدر پایین بیاید.

کار سخت ملوان مقابل پرسپولیس

ملوان مقابل پرسپولیس آرش افشین را در اختیار نخواهد داشت که همین کار را برای ملوان بسیار سخت می کند.

ملوان در سه هفته اخیر نه برد داشته و نه گلی زده اما شکست هم نخورده است ملوان 270 دقیقه است که دروازه اش را بسته نگه داشته و گل زدن به این تیم خیلی سخت است.

آخرین گل ملوان را در هفته ششم آرش افشین زد مهاجمی که مصدوم شده و احتمالا به بازی با پرسپولیس می رسد.

دربی برادران آبی در خوزستان

دربی آبی های خوزستان هم می تواند تماشایی شود البته روی کاغذ همه شاگردان ویسی و تیم استقلال خوزستان را برنده این بازی می دانند. تیمی که در رده سوم جدول است و در این فصل خود را بین مدعیان قرار داده است اما استقلال اهواز که با خرید امتیاز یک تیم به لیگ برتر رسیده در رده پانزدهم جدول است و ضعیف ترین خط حمله و خط دفاع لیگ را در اختیار دارد. علی حنطه سرمربی مشهدی هم برای دومین مرتبه روی نیمکت استقلال اهواز می نشیند و امیدوار است که تیمش را به موفقیت برساند اما در این دربی آبی ها به نظر می رسد پیش بینی برنده خیلی سخت نباشد.

برنامه مسابقات هفته دهم لیگ برتر

دوشنبه 4 آبان 1394

* پرسپولیس – ملوان انزلی (ساعت 17:45)

* سپاهان – استقلال (ساعت 15:00)

* استقلال خوزستان – استقلال اهواز (ساعت 17)

سه‌شنبه 5 آبان 1394

* پدیده – نفت تهران (ساعت 15)

* سایپا – صبا (ساعت 15:30)

* راه آهن – گسترش فولاد تبریز (ساعت 15:30)

* تراکتورسازی – ذوب آهن(ساعت 15:30)

* فولاد خوزستان – سیاه جامگان (ساعت 17)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها