پرویز مظلومی به چه دلیل آرش برهانی را کنار گذاشت؟

آشتی دادن نکونام و قلعه نویی؛ تخلف بزرگ برهانی!

جام جم ورزشی: سرمربی استقلال نام آرش برهانی را از فهرست بازیکنان استقلال برابر سپاهان خارج کرد.
کد خبر: ۸۴۹۳۳۳
آشتی دادن نکونام و قلعه نویی؛ تخلف بزرگ برهانی!

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، مظلومی بدون هیچ توضیحی روی نام آرش برهانی خط قرمز کشید تا یکی از بهترین بازیکنان استقلال در هفته های پیشین فرصتی برای بازی کردن برابر سپاهان نداشته باشد.

برهانی در بازی با استقلال خوزستان در پست هافبک راست بازی کرد و در دقیقه 35 با یک پاس زیبا پروپجیچ را در موقعیت دروازه خالی قرارداد او او شوتش را به بیرون زد. در دقیقه 44 هم پاس دیدنی او باعث شد تا پروپجیچ به زیبایی گل تساوی را برای استقلال به ثمر برساند و این که مظلومی ترجیح داده او در بازی با سپاهان نباشد از نکات عجیب است. نخستین احتمال این می تواند باشد که مظلومی به دلایل انضباطی برترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال را کنار گذاشته باشد.

برهانی در بازی با راه آهن هم گل سوم استقلال را زد تا این تیم از یک شکست خانگی فرار کند اما مظلومی در بازی با پدیده از او حتی یک دقیقه هم استفاده نکرد. البته فقط خود مظلومی است که می تواند در مورد رفتارش با برهانی پاسخ بدهد.

بنابر آنچه که شنیده می شود تلاش های آرش برهانی برای آشتی دادن نکونام و قلعه نویی باعث شده که مظلومی چنین تصمیمی بگیرد. در واقع مظلومی اعتقاد دارد تلاش برای یک موضوع حاشیه ای باعث به هم خوردن تمرکز یک بازیکن می شود اما می توان باور کرد او فقط به این دلیل برهانی را کنار گذاشته باشد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها