سرقتی عجیب در روسیه

اتوبانی که دزدیده شد!

سارق حرفه‌ای با کمک مردم دستگیر شد

شیوه عجیب سرقت از مغازه‌های شرق تهران

سارق حرفه‌ای که به شیوه‌ای عجیب اقدام به سرقت و دخل زنی از مغازه‌های شرق پایتخت می کرد، با کمک و شناسایی کسبه توسط پلیس دستگیر و روانه کلانتری شد.
کد خبر: ۸۴۹۱۱۶
شیوه عجیب سرقت از مغازه‌های شرق تهران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت 19:00 هجدهم مهرماه ماموران گشت انتظامی یگان کلانتری 110 شهدا حین گشت زنی در آدرس خیابان گیلکی شمالی بوده که افرادی شتاب زده به ماموران مراجعه و اظهار می کنند: ما از اهالی کسبه محل می باشیم و از فردی ناشناس به علت کش روی از مغازه هایمان (دخل زنی) شاکی می باشیم و تقاضای رسیدگی داریم.

در این حین یکی از کسبه اعلام داشت من فرد را شناسایی کردم و چهره آن را به یاد دارم و گمان دارم این فرد در مغازه دیگری اقدام به سرقت کند.

در ادامه با اطلاع رسانی فرد و با توجه سرقت های متعدد سارق در آن محل ماموران به موقعیتی که سرقت رخ داده بود اعزام و در آن حوالی اقدام به گشت زنی کرده که یکی از افراد اعلام کرد وی داخل یک مغازه می باشد که سریعا به همان مغازه اعزام و مشاهده شد فرد به طرز عجیبی در حال سرقت و کش روی از داخل دخل و خالی کردن وجه و... است.

ماموران سریعا وی را دستگیر و به همراه شاکیان به کلانتری منتقل کردند که وی در کلانتری خود را به هویت «احسان» معرفی و اظهار داشت:به دلیل اعتیادی که به مواد مخدر دارم و به جهت تامین هزینه مواد دست به این کار زده ام.

سرهنگ علی جهان آرایی، رئیس کلانتری 110 شهدا با اعلام این خبر، افزود: در این راستا پرونده تشکیل و متهم جهت تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها