سه مرد گروگانگیر که با ربودن پسر 10 ساله با ارسال پیام برای مادرش در شبکه لاین برای رهایی او 300 سکه طلا خواسته بودند، قبل از رسیدن به هدف خود دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۴۷۶۰۶
رویای طلایی گروگانگیران بر باد رفت

به گزارش جام‌ جم آنلاین ، بیست و یکم مهر امسال اعضای خانواده‌ای هراسان وارد پلیس آگاهی شهرستان بابل شده و برای یافتن پسرشان کمک خواستند. ماموران با تحقیق از این خانواده متوجه شدند پسر آنها به نام محمد ده ساله در مسیر مدرسه به خانه ناپدید شده است.

جستجو برای یافتن محمد ادامه داشت تا این‌که ساعاتی بعد از طرح این شکایت، خانواده وی به پلیس اطلاع دادند فرزندشان ربوده شده و فردی از طریق شبکه اجتماعی لاین به مادر محمد پیغامی فرستاده و برای آزادی او 300 سکه طلا خواسته و تهدید کرده اگر موضوع را به پلیس خبر دهیم، پسرمان را می‌کشد.

با طرح این موضوع روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به سرپرستی سرهنگ رستمی، رئیس‌پلیس آگاهی مازندران تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند. در ادامه یکی از آدم‌ربایان با شاکی تماس گرفت و با اعلام محل قرار، از آنها خواست هر‌چه سریع‌تر سکه‌ها را تحویل دهند و حتی صدای کمک‌خواهی پسر 10 ساله را نیز برای خانواده‌اش پخش کرد .

ماموران با آموزش به خانواده محمد، از آنها خواستند به بهانه تحویل سکه‌ها با آدم‌ربایان قرار بگذارند. متهمان چند بار با این خانواده قرار ملاقات گذاشتند اما در محل قرار حاضر نمی‌شدند.

در ادامه تجسس‌های پلیسی ماموران باکشف سرنخ‌هایی متوجه شدند متهمان پسر ده ساله را به خانه ویلایی در شهرستان بابلسر منتقل کرده‌اند.

ماموران بامداد دیروز وارد این خانه شده و سه مرد را که در این آدم‌ربایی نقش داشتند، دستگیر کردند و پسر ده ساله را که دست و پایش بسته بود، نجات دادند. ماموران گروگان نجات یافته را همراه سه مرد آدم ربا برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان بابل منتقل کردند.

متهمان اعتراف کردند با انگیزه اخاذی یکصد سکه طلا این کودک را ربوده و برای اجرای نقشه‌شان چند روزی رفت و آمد او را از خانه تا مدرسه زیر نظر داشتند و سپس نقشه آدم‌ربایی را اجراکرده‌اند اما نمی‌دانستند پس از پنج روز گروگانگیری در اجرای نقشه‌شان ناکام خواهند ماند. با اعتراف اولیه این سه متهم به آدم‌ربایی، برای آنها قرار قانونی صادر شد.

روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها