زورگیر نوجوانی که با ضربات خونین قمه از شهروندان تهرانی زورگیری می‌کرد، توسط مردم دستگیر شد.
کد خبر: ۸۴۷۲۳۶
زورگیری از مسافران اتوبوس‌ با قمه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت 22:30 شب گذشته ماموران گشت انتظامی یگان کلانتری رازی هنگام گشت زنی در خیابان کارگر بالاتر از میدان رازی بودند که مشاهده کردند، تجمعی از سوی مردم در اطراف ایستگاه اتوبوس صورت گرفته است.

ماموران با ورود به تجمع متوجع شدند که فردی به «هویت صابر» در ایستگاه اتوبوس نشسته بوده که راکب یک دستگاه موتور سیکلت آپاچی سفید رنگ به وی حمله کرده و با قمه اقدام به زورگیری و قاپیدن کیف وی که حاوی یک عدد ربع سکه بهار آزادی و یک گوشی تلفن همراه بوده، می کند.

همچنین مالباخته نیز که با ضربه قمه دچار جراحت شده بود با ایجاد سر و صدا شهروندان را از این حادثه مطلع و مردم نیز با کمک یکدیگر سارق را که «جمشید» 18 ساله نام داشت، دستگیر می‌کنند.

در ادامه ماموران در بازرسی از متهم نوجوان یک قبضه قمه مخصوص زورگیری کشف و متهم را جهت انجام تحقیقات به کلانتری و صابر را نیز به بیمارستان لقمان منتقل می‌کنند.

سرگرد صادق ضرونی، رئیس کلانتری 115 رازی با اعلام این خبر، افزود: متهم به همراه گوشی سرقتی و دیگر اموال پس از تشکیل پرونده در اختیار ماموران پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها