هفته هشتم لیگ برتر فوتبال

تساوی پرسپولیس و صبا

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در شب خداحافظی با کاپیتان فقید خود، در یک بازی پربرخورد مقابل تیم صبای قم به تساوی دست یافت.
کد خبر: ۸۴۶۶۲۴
تساوی پرسپولیس و صبا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، در این دیدار که از هفته هشتم لیگ برتر و در حضور بیش از 40 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، دو تیم به نتیجه تساوی یک بر یک رسیدند.
محمد قاضی مهاجم اسبق تیم پرسپولیس در دقیقه 21 بر روی تعلل مدافعان سرخ پوش، توپ را درون دروازه سوشا مکانی سنگربان پرسپولیس جای داد اما مهدی طارمی در دقیقه 87 بازی را به تساوی کشاند.
علیرضا نور محمدی از تیم پرسپولیس و قاسم دهنوی از تیم صبا در دقیقه 90 با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شدند.
بازیکنان پرسپولیس در دقیقه 24 توپ را به بیرون زمین زدند و همه حاضران در ورزشگاه برای شادی روح هادی نوروزی صلوات فرستادند و کاپیتان فقید پرسپولیس را تشویق کردند تا خداحافظی باشکوهی با این بازیکن با اخلاق داشته باشند.
در مجموع این دیدار تحت تاثیر درگذشت هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم پرسپولیس قرار داشت، به طوریکه بازیکنان پرسپولیس بر خلاف پنج دیدار گذشته خود در لیگ برتر و جام حذفی، بازی احساسی را به نمایش گذاشتند و در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
در نیمه نخست این مسابقه هر دو تیم با ارائه یک بازی درگیرانه و کم افت وخیز در میانه میدان نتوانستند موقعیت های گلزنی زیادی را بر روی دروازه ها ایجاد کنند.
تیم صبای قم در دقیقه 21 صاحب یک ضربه ایستگاهی از جناح چپ شد که سانتر علی محمدی را قاضی با ضربه روی پا به گل تبدیل کرد.
در ادامه نیمه نخست، هر دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند اما تماشاگران شاهد موقعیت خطرناکی بر روی دروازه های دو تیم نبودند.
نیمه دوم با حملات پر دامنه سرخ پوشان آغاز شد، پرسپولیسی ها با دوندگی زیاد و کنترل میانه میدان، قصد داشتند با پاس های کوتاه و تکضرب به سمت دروازه صبا نزدیک شده و با شوتزنی از پشت محوطه جریمه حریف، به گل دست یابند.
مهدی طارمی، علیپور و احمد نوراللهی در اواسط نیمه دوم صاحب موقعیت گلزنی شدند اما ضربات این بازیکنان به هدر رفت.
رضا خالقی فر در دقیقه 67 شوت سنگینی را روانه دروازه صبای قم کرد که توپ به دیرک عمودی دروازه حامد لک سنگربان حریف اصابت کرد و 13 دقیقه بعد شوت کاوه رضایی پس از برخورد با دیرک افقی به خارج رفت.
حملات و فشار سنگین سرخ پوشان در اواخر نیمه دوم ادامه یافت به طوریکه این تیم بر روی یک ضربه ایستگاهی و ضربه سر طارمی به گل رسیدند تا بازی به تساوی کشیده شود.
سفیدپوشان صبای قم نیز در نیمه دوم چشم به ضد حملات سرعتی داشتند اما محمد اوسانی و عبدالکریم اسلامی نتوانستند از فرصت های خود به خوبی استفاده کنند تا دو تیم با تساوی یک بر یک زمین بازی را ترک کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها