جام جم ورزشی : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: 140 روز تعطیلات در این فصل داریم و عملا نزدیک به 5 ماه از طول فصل لیگ تعطیل است.
کد خبر: ۸۴۶۴۶۱
برانکو: 5 ماه از لیگ برتر ایران تعطیل است

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین به نقل از فارس، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار با صبای قم گفت: قبل از هرچیز سلام می گویم به همه و ایام سوگواری محرم را تسلیت می گویم. همچنین تسلیت مجدد بابت درگذشت هادی عزیز، همه می‌دانیم پرسپولیس و ورزش ایران چه مصیبت بزرگی را متحمل شد. فردا بازی مهمی داریم. در مورد مشکلات در تعطیلی لیگ نمی گویم. به هر حال بازی سختی با صبا داریم و بازی که فکر می کنم برای ما سخت ترین و کلیدی‌ترین بازی خواهد بود. فردا موقعیت سختی خواهیم داشت.

اولین نشست خبری پس از درگذشت هادی نوروزی بود و مدیر رسانه‌ای پرسپولیس این مصیبت را تسلیت گفت.

مربی سرخ‌پوشان افزود: با برد این بازی به نیمه بالای جدول می رسیم. متاسفانه فردا هادی نوروزی را نداریم و ضمن اینکه عالیشاه، احمدزاده و اومانیا و حاتمی را هم نداریم. همچنین تیم امید امروز به ایران آمده که کمندانی در تیم امید بوده و از وضعیت بنگستون هم خبری نداریم.

وی اظهار کرد: قهرمانی تیم امید را هم در قطر تبریک می گویم اما علی رغم همه مشکلاتی که داشتیم و داریم هدف ما همان است که بوده، نقطه قوت ما این است که نیمکت قدرتمندی داریم. با به کار گیری این بازیکنان نیمکت‌نشین احساس سختی در بازی فردا نخواهیم داشت.

سرمربی پرسپولیس در مورد تقابل با علی دایی گفت: من مطمئنم قبل از هرچیز فردا بازی جالبی برای تماشاگران خواهد بود و کاملا منطقی است که تیمی که علی دایی سرمربی آن است تهاجمی بازی می‌کند او مهاجم بوده و همیشه هم هدفش گل بوده است. دایی چیزهایی دارد مثل تجربه و دانش که می‌تواند به مهاجمانش و بازیکنانش منتقل کند اما پرسپولیس هم تهاجمی بازی خواهد کرد. بازی جالبی شاهد خواهیم بود اما نتیجه قابل پیش بینی نیست.

برانکو در مورد اینکه باید روحیه خوبی داشته باشید تا پیروز شوید زیرا درگذشت هادی ضایعه بزرگی بود.؛ گفت: بله همانطور که گفتم بازی سختی خواهیم داشت و قبل از هرچیزی تمرکزم روی مسایل فنی بازی بود اما بازی احساسی هم در انتظارمان خواهد بود و مطمئنم فردا بازیکنان احساساتشان را کنترل خواهند کرد و این احساس و انگیزه را به انرژی مثبت برمی‌گردانند. طبیعی است نتیجه‌گیری خوب می‌توانند همه ما را خوشحال کنند و این حداقل چیزی است که به هواداران، هادی نوروزی و مردم می توانیم بدهیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد بازگشت محمد نوری و اینکه اعتقادی به بازی او ندارد یا مساله دیگری است، گفت: هیچ وقت شخصا نوری را تکذیب نکردم او بحث ما نیست اکنون زیرا او عضو باشگاه قطری است و باشگاهش در این مورد تصمیم می‌گیرد حتی اگر خودش میل به بازگشت داشته باشد. او کاپیتان عزیز ما بوده ولی وظایفی نسبت به تیم فعلی‌اش در تیم قطری دارد. این سوال نسبی است که آیا او بیاید یا نیاید اگر این اتفاق بیفتد بعد در موردش صحبت می کنیم. نوری آنقدر بازیکن خوبی هست که همه باشگاه‌ها او را بخواهند.

وی در مورد اینکه گفته می شود ماریچ قصد جدایی از پرسپولیس در نیم فصل را دارد، گفت: خوب شد من هم خبر دار شدم!

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه کاپیتان این تیم بعد از نوروزی کیست، گفت: قبل از شروع فصل سه کاپیتان مشخص کردیم.مرحوم هادی نوروزی، علیرضا نورمحمدی و کاپیتان سوم محسن بنگر است.من خبر نداشتم که بازی به تعویق افتاده تا وقتی که خوردبین به من خبر داد. ایشان یک ایده جالب داشتند که پیشنهاد کردند که با تاج صحبت کردند که به خاطر بزرگداشت هادی نوروزی بازی 24 مهر برگزار شود و من از این خبر نداشتم. حالا که این سوال مطرح شد سوال دیگری می گویم امروز چه بازی‌های دیگری باید برگزار می شد؟! چرا سپاهان، استقلال و تراکتورسازی بازی نکردند چرا فقط پرسپولیس را هدف قرار دادند و فقط این بازی ما و صبا به تعویق نیفتاده است و آیا عادی است که 48 ساعت بعد از بازی تیم ملی بازی باشگاهی برگزار شود؟ در حالیکه مقررات فیفا می‌گوید حداقل 72 ساعت بعد از بازی ملی بازی باشگاهی باید برگزار شود. البته منظورم مسابقاتی مثل جام ال جی نیست که مرتب برگزار می شود.

وی در مورد اینکه دایی مصاحبه تندی کرده و به خاطره خستگی بازیکنان ملی پوش بازی به تعویق افتاده،گفت: سه بازیکن در تیم امید داشتیم که حیدریه و نورالهی مصدوم شدند و نتوانست برود. 4 ملی پوش هم در تیم بزرگسال داریم و چطور می شود فقط پرسپولیس امروز بازی کند و بقیه همه فردا؟ اگر این اتفاق تلخ رخ نمی داد بازی می کردیم اما وقتی بحث ملی پوشان مطرح می شود. ما فقط رضائیان را در مقابل ژاپن داشتیم که بازی کرد و نمی تواند خستگی ملی پوشان ما دلیل تعویق بازی باشد. طارمی هم 7 روز پیش بازی کرد. پس خستگی هم نمی‌تواند دلیل تعویق یک روزه بازی باشد.

سرمربی اسبق تیم ملی در مورد تعطیلات لیگ به خبرنگار فارس، گفت: 140 روز تعطیلات در این فصل داریم و عملا نزدیک به 5 ماه از طول فصل تعطیل است و باشگاه ها به مربیان و بازیکنان پول می دهند طبیعی است که تیم ملی مهم ترین مساله است و شکی نیست و چطور تقویم باید تنظیم شود وظیفه من نیست این مساله.

وی در مورد اینکه تارتار گفته دیگر به جز در روزهای فیفا به تیم ملی بازیکن نمی دهد گفت: مقررات فیفا حاضر و مشخص است اما مسائل ملی مربوط به فدراسیون هر کشوری است و بازیکنانی که در تیم های خارجی بازی می کنند و مشخص است مقررات بازی های دوستانه و رسمی مشخص است و تارتار کاملا حق دارد زیرا او نمی تواند روی بهترین بازیکنانش حساب کند و بعد مساله جوانگرایی پیش می آید که آیا از بازیکنان جوان استفاده کنیم یا نه.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها