جام جم ورزشی: باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در نظر دارد روز جمعه برنامه‌های ویژه‌ای را با همکاری سازمان لیگ و هواداران تدارک ببیند.
کد خبر: ۸۴۵۹۹۰
هانی نوروزی روز جمعه همراه با بازیکنان پرسپولیس به زمین می‌آید

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با هماهنگی‌های به عمل آمده بین باشگاه پرسپولیس و سازمان لیگ، برای بازی پرسپولیس – صبای قم در روز جمعه، برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است. در این بازی با توجه به آغاز ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) برنامه‌های فرهنگی و نوحه‌خوانی با همراهی تماشاگران حاضر در ورزشگاه برگزار خواهد شد.

این بازی همانطور که پیش از این اعلام شد به عنوان بزرگداشت زنده یاد هادی نوروزی هم خواهد بود که بر همین اساس باشگاه پرسپولیس برنامه‌هایی را تدارک دیده است. از آن جمله اینکه قرار است برای اولین بار طرح موزاییک در ورزشگاه‌های ایران اجرا شود. در این طرح هواداران حاضر روی سکوها با در دست گرفتن نشانه‌های رنگی تصویری یا نوشته‌ای را روی سکوها به نمایش می‌گذارند.

روز جمعه قرار است نوشته‌ای که روی سکوها جلب توجه می‌کند، عبارت «هادی 24» باشد. همچنین هانی نوروزی فرزند کاپیتان هادی هم کنار اعضای تیم حضور پیدا خواهد کرد. در این ارتباط اقدامات دیگری هم در دست هماهنگی است. ضمن آنکه با هماهنگی باشگاه پرسپولیس و سازمان لیگ برای بزرگداشت شهید سرفراز و مدافع حرم، سردار همدانی نیز برنامه‌های فرهنگی تدارک دیده شده است.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس امیدوار است در این بازی با حضور حداکثری هواداران که در روزهای گذشته نیز حضور غیر قابل وصفی داشته‌اند، به برگزاری هر چه بهتر این مراسم‌ها کمک کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها