جام جم ورزشی: هلند حذف شد. لاله های نارنجی را در یورو 2016 نخواهیم دید. هلندی ها این اتفاق تلخ و باور نکردنی را باور ندارند.
کد خبر: ۸۴۵۹۵۹
حذف تراژیک و باورنکردنی لاله های نارنجی +[مجموعه عکس]

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، تیم ملی فوتبال هلند آخرین امید خود را برای صعود به یورو 2016 به باد داد. این تیم شب گذشته با قبول شکست مقابل چک از صعود به رقابت های یورو 2016 بازماند.

مرحله گروهی یورو 2016 از ساعت 22 و 15 دقیقه دیشب با برگزاری 9 دیدار پیگیری و با مشخص شدن چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی خاتمه یافت.

نتایج کامل دیدار‌های برگزار شده و چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی یورو 2016 در سه گروه باقی مانده به شرح زیر است:

گروه A

ترکیه یک - ایسلند صفر

لتونی صفر - قزاقستان یک

هلند 2 - جمهوری چک 3

در این گروه جمهوری چک با 22 امتیاز و ایسلند با 20 امتیاز به صورت مستقیم و ترکیه با 18 امتیاز به پلی‌اف صعود کرد.

شگفتی این گروه جایی رقم خورد که هلند نتوانست در میان تیم‌های نه چندان بزرگ قاره اروپا از گروه خود صعود کند و از حضور در مرحله نهایی یورو 2016 باز ماند تا ناکام بزرگ مرحله مقدماتی نام بگیرد.

گروه B

بلژیک 3 - رژیم صهیونیستی یک

ولز 2 - آندورا صفر

قبرس 2 - بوسنی 3

در این گروه بلژیک با 23 امتیاز و ولز با 21 امتیاز به طور مستقیم و بوسنی با 17 امتیاز راهی مرحله پلی‌آف شد.

گروه H

ایتالیا 2 - نروژ یک

مالت صفر - کرواسی یک

بلغارستان 2 - آذربایجان صفر

در این گروه تا آخرین دقایق نروژ به عنوان تیم اول در حال صعود به مرحله نهایی بود اما در نهایت شاگردان کونته با گل‌های دقایق پایانی خود با کسب 24 امتیاز صدرنشین شده و راهی فرانسه شدند تا نروژ با 19 امتیاز راهی پلی‌آف شود و کرواسی با 20 امتیاز دوم گروه شود و به صورت مستقیم صعود کند.

در ادامه تصاویری از شب تاریخی حذف هلندی ها را در ادامه می بینید:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها