علی زند وکیلی معتقد است: وضعیت موسیقی در کشور نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است و به وضع ایده‌آل نزدیک‌تر می‌شود.
کد خبر: ۸۴۵۵۷۹
موسیقی به شرایط ایده‌آل نزدیک‌تر شده است

به گزارش جام جم نوا ، این خواننده اظهار کرد: امروز تلفیق موسیقی پاپ و سنتی برای مردم بسیار جذاب است، البته موسیقی پاپی که در گروه زند همراه با من اجرا می‌شود، غربی نیست اما مدت‌هاست مردم چنین موسیقی تلفیقی را درک کرده و از آن استقبال می‌کنند.

وی افزود: من در اجراهایم کارهایی را بازخوانی می‌کنم که برای مردم و در ذهن‌شان پررنگ و پر از خاطره باشد و بتواند تمام نسل‌ها را درگیر کند، البته می‌خواهیم به شکل‌های دیگر نیز قطعات را اجرا کنیم تا موسیقی پایداری داشته باشیم.

این خواننده در گفتگو با ایسنا بیان کرد: موسیقی سنتی، یک اصالت و آبرو برای ایران به‌شمار می‌رود. به همین دلیل است که باید به موسیقی، نگاه عمیق داشته باشیم و نگذاریم راحت از بین برود.

زند وکیلی اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت موسیقی و کنسرت نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است و به وضع ایده‌آل نزدیک‌تر می‌شود، چون هنرمند هیچ توقعی ندارد و ساده‌زیست و ساده‌نگر است. امیدوارم مردم از دست‌اندرکاران، موزیسین‌ها و موسیقی حمایت بیشتری کنند.

وی از انتشار آلبوم بعدی‌اش در اوایل سال 1395 خبر داد و گفت: در آلبوم جدید، تمام آثار و قطعات مربوط به خودم با تنظیم گروه زند آمده و تلاش شده است، همین سبک تلفیقی سنتی و پاپ باشد.

این خواننده افزود: امیدوارم اصفهان که در موسیقی، هنر و تاریخ زبانزد خاص و عام است، همواره حمایت شود و مردم و مسؤولان نگذارند اصالت اصفهان از بین برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها