جام جم ورزشی: انگار تمام درها بر روی جرارد پیکه مدافع بارسلونا بسته شده است.
کد خبر: ۸۴۵۱۳۴
جرارد پیکه مثل علی دایی شد!

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین، مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا چوب صراحت کلامش را می خورد. او که اهل ایالت جدایی طلب کاتالان است در ماه های اخیر بارها از جدایی از این ایالت از اسپانیا حمایت کرد و علاوه بر آن حرف های ضد اسپانیایی هم به زبان آورد. این اظهارات ضد اسپانیایی باعث شد تا او منفوریت زیادی در میان مردم اسپانیا پیدا کند این در حالیست که پیکه پیش از همه این اتفاقات از محبوب تر بازیکنان اسپانیایی به شمار می رفت.

در روزهای اخیر فشار زیادی از سوی مردم بر روی فدراسیون فوتبال اسپانیا و سرمربی تیم ملی اسپانیا بود تا دیگر پیکه در تیم ملی بازی نکند. به اعتقاد هواداران اسپانیایی ها کسی که به کشور اسپانیا توهین می کند و خود را اسپانیایی نمی داند حق بازی کردن در تیم ملی را ندارد. گویا این فشارها نتیجه داده است.

گویا دل بوسکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا قصد کنار گذاشتن موقتی او را دارد.

هر چند این فقط یک ادعا به سبک روزنامه مارکا است و رسانه‌های کاتالونیایی معتقدند که پیکه به خاطر مصدومیت در بازی امشب اسپانیا مقابل اوکراین غایب خواهد بود. در هر حال تحمیلی بودن این مصدومیت یا واقعی بودنش در هفته آینده لالیگا مشخص خواهد شد و اگر پیکه توان تمرین در اردوی بارسلونا را داشته باشد، معنایش حذف شدن موقتی از فهرست تیم ملی فوتبال اسپانیا است.

این وضعیت تا حدودی یادآور شرایط علی دایی در جام جهانی 2006 است. او که در بازی نخست گروهی تیم ملی با مکزیک ضعیف ظاهر شده بود تحت انتقادات شدیدی قرار گرفت تا در دومین بازی تیم ملی به بهانه مصدومیت روی نیمکت بنشیند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها