جام جم ورزشی: تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران در میان ۳۵ تیم شرکت‌کننده در مسابقات جام جهانی گرجستان به عنوان دهم دست یافت.
کد خبر: ۸۴۵۱۰۲
عنوان دهمی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در جام جهانی گرجستان

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی ، دیدارهای تیمی مسابقات شمشیربازی جام جهانی گرجستان روز یکشنبه با حضور ۳۵ تیم در شهر تفلیس برگزار شد.

در این بخش از رقابت‌ها تیم ایران با ترکیب مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و فرزاد باهرارسباران نخستین دیدار خود را در جدول یک‌شانزدهم برگزار کرد و طی آن موفق شد آذربایجان را با نتیجه ۴۵ بر ۳۲ شکست دهد. این تیم اما در دومین دیدار که در جدول یک‌هشتم برگزار شد با نتیجه ۴۵ بر ۴۱ مغلوب آمریکا شد و به همین دلیل دیدارهای خود را برای کسب یکی از رده‌های نهم تا شانزدهم مسابقات ادامه داد.

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در ادامه دیدارهای خود و برای کسب یکی از این رده‌ها به ترتیب تیم‌های هنگ‌کنگ و بلاروس را با نتایج ۴۵ بر ۲۴ و ۴۵ بر ۳۷ شکست داد، اما در آخرین دیدار خود و با وجود رقابتی پایاپای مقابل تیم میزبان با حداقل اختلاف امتیاز و با نتیجه ۴۵ بر ۴۴ شکست خورد.

بدین ترتیب تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران با مجموع ۳ برد و ۲ باخت در میان ۳۵ تیم شرکت‌کننده در مسابقات جام جهانی گرجستان به عنوان دهم دست یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها