ستاره موسیقی پاپ قصد دارد برای انتخاب شدن نامزد پیشتاز دموکرات‌ها در انتخابات 2016 آمریکا که ممکن است نخستین رئیس‌جمهوری زن ایالات متحده باشد، تمام تلاش خود را به خرج دهد.
کد خبر: ۸۴۴۷۲۳
کیتی پری به‌ نفع هیلاری کلینتون راهپیمایی برپا می‌کند + عکس

به گزارش آنا، کیتی پری خواننده مشهور آمریکایی موسیقی پاپ اعلام کرده است که دو هفته دیگر به نفع هیلاری کلینتون، نامزد پیشتاز دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 ایالات متحده در ایالت آیووا راهپیمایی می‌کند.

به نوشته ورایتی، راهپیمایی کیتی پری خواننده قرار است روز 24 اکتبر (شنبه 2 آبان) همراه با طرفداران هیلاری کلینتون در شهر دِ موین (Des Moines) ایالت آیووا راهپیمایی کند.

تصویری از شهر دِ موین ایالت آیووا

این راهپیمایی پیشاپیش مراسم شامی موسوم به جفرسن-جکسن برگزار می‌شود که نامزد انتخاباتی حزب دموکرات آمریکا قصد دارد از آن برای جلب آرای مردم ایالت آیووا بهره ببرد.

سال گذشته هنگامی که هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه سابق آمریکا به مناسبت انتشار کتاب «انتخاب‌های سخت» خود در یک تور تبلیغی شرکت کرده بود، کیتی پری در این رویداد در کنار او حضور پیدا کرده و گفته بود که «اگر او (هیلاری کلینتون) نیاز داشته باشد» برای او آوازی خواهد نوشت.

هیلاری دایان رودهَم متولد 1947 در شیکاگو، ایلینویز و دانش آموخته دکترای رشته حقوق در دانشگاه ییل، به‌عنوان همسر بیل کلینتون رئیس‌جمهوری آمریکا در فاصله سال‌های 1993 تا 2001 بانوی اول ایالات متحده بود و در سال 2001 به عنوان سناتور از نیویورک وارد مجلس سنا شد و تا 2009 در آن مجلس فعالیت می‌کرد. او به عنوان شصت‌و‌هفتمین وزیر خارجه آمریکا از ژانویه 2009 تا فوریه 2013 در کابینه باراک اوباما حضور داشت.

کیتی پری (با نام اصلی کاترین الیزابت «کیتی» هادسن) متولد 1984 در سانتاباربارا کالیفرنیا، خواننده و ترانه‌سرا در ژانرهای پاپ و راک و همچنین بازیگر از سال 2000 وارد فعالیت حرفه‌ای در موسیقی شده و از سال 2008 با انتشار تک‌ترانه پرطرفداری به شهرت رسیده است. وی جوایز متعددی در عالم موسیقی دریافت کرده و سه بار نامش در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده و در فاصله سال‌های 2011 تا 2014 در فهرست «پردرآمدترین زنان عرصه موسیقی» مجله فوربس حضور داشته است. تاکنون 11 میلیون نسخه از آلبوم‌ها و 81 میلیون تک‌آهنگ از وی به فروش رفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها