"ویان داخیل" هر بار که جان زنان و دختران بی گناه ایزدی را از شکنجه و تجاوز بی رحمانه تروریستهای داعش نجات داد، بر قیمتش افزوده شد و در حال حاضر داعش حاضر است بالاترین بها را برای به دام انداختن وی بپردازد.
کد خبر: ۸۴۴۷۱۵
گران ترین زن ایزدی تحت تعقیب داعش+عکس

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از میرور، "ویان دخیل،" تنها زن ایزدی عضو پارلمان عراق است که در صدر فهرست "تحت تعقیب" گروه تروریستی داعش قرار دارد. وی هم اکنون به انگلیس سفر کرده است تا جنایات بی رحمانه این گروه تروریستی را علیه مردم عراق برملا کند.

وی بیشتر عمر خود را وقف کمک به زنان ایزدی و نجات قربانیان این گروه تروریستی کرده است.

وی در خصوص رفتار بی رحمانه تروریستهای داعش با زنان گفت: "زنان ایزدی با من تماس می گرفتند و عاجزانه در خواست کمک می کردند. به گفته آنها، عناصر داعش گمان می کنند تجاوز به زنان، نوعی عبادت است."

ترویج حملات تروریستی در کتب دانشگاهی عربستان!

کتاب دانشگاهی مبتنی بر دیدگاه های مبلغان وهابی به تازگی در عربستان سعودی چاپ شده است که در آن بر اجرای عملیات تروریستی علیه شهروندان و خبرنگاران تاکید شده است.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از روزنامه المرصد، در این کتاب دانشگاهی سعودی اجرای عملیات تروریستی علیه آنچه «کافران و مرتدان» گفته شده، جایز شمرده شده است.

این کتاب حاوی عکس های متعددی از حملات تروریستی است و در آن فصلی برای عملیات تروریستی زنان اختصاص داده شده است.

سامی خالد عوض الحمود مولف کتاب در تالیف مطالب آن به صدها فتوا و اجتهادهای فقهی مفتی های عربستان سعودی استناد کرده است.

کتاب فوق حاوی مجوزهای شرعی برای عاملان عملیات تروریستی علیه شهروندان از جمله خبرنگاران در جنگ هاست.

کتاب در اصل پایان نامه کارشناسی ارشد در دانشگاه ملک سعود ریاض بوده است.

استاد راهنمای این پایان نامه را دکتر حسن عبدالغنی ابوغده (استاد حقوق و فقه دانشگاه مزبور) برعهده داشت.

کتاب با 442 صفحه برای اولین بار سال 2004 با عنوان « الأعمال الفدائیة: صورها وأحکامها الفقهیة» در ریاض به چاپ رسید.

نگرانی سعودی ها از ورود روس ها به سوریه

منابع مخالف سوری فاش کردند عربستان سعودی پانصد موشک ضد زره جدید از نوع تاو ساخت آمریکا برای گروه های مسلح در شمال سوریه ارسال کرده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، منابع مخالف سوری فاش کردند عربستان سعودی پانصد موشک ضد زره جدید از نوع تاو ساخت آمریکا برای گروه های مسلح در شمال سوریه ارسال کرده است.

استفاده گسترده مخالفان سوری از موشک های آمریکایی تاو برای هدف قرار دادن زره پوش ها و تانک های ارتش سوریه در شمال این کشور مانع از پیشروی این نیروها نشده است.

بالگردهای روسی روند عملیات را در سوریه تغییر داد و به بزرگترین عملیات ارتش این کشور کمک می کند. این بالگردها که توانایی پرواز در ارتفاع پایین را دارند در برابر ضدهوایی گروه های مسلح در شمال سوریه مقاوم هستند.

دست ندادن ظریف با اوباما بی نزاکتی بود

محمد هاشمی در گفت‌وگو با روزنامه آرمان در باره دست دادن ظریف با اوباما گفت:ز نظر بنده دست دادن آقای ظریف با آقای اوباما یک مساله طبیعی و دیپلماتیک بوده و نه مزیتی به همراه داشته و نه دارای مذمتی بوده است. آقای ظریف در این باره عنوان کرده‌اند که این دست دادن برای من هزینه داشته و کاملا هم اتفاقی صورت گرفته است.

وی افزود: از قرائن و شواهد مشخص است که دو گروه به صورت اتفاقی به هم رسیده‌اند و به دلیل اینکه آقای ظریف با جان کری در مساله پرونده هسته‌ای مراوده داشته، هنگامی که با ایشان دست می‌دهد برای ادای احترام و به جای آوردن احترام اجتماعی با رئیس‌جمهور آمریکا که همراه جان کری بوده نیز دست داده است. اگر آقای ظریف در چنین شرایطی تنها با جان کری دست می‌داد و با آقای اوباما دست نمی‌داد رفتاری دور از نزاکت و ادب اجتماعی انجام می‌داد که در چنین صورتی دارای اشکال بود. این نوعی رفتار مرسوم دیپلماتیک است که ممکن است بین هر سیاستمداری در دنیا به وجود بیاید. در دو سال گذشته بارها از سوی مسئولان کشور این مساله عنوان شده که ما تنها در زمینه پرونده هسته‌ای با آمریکا مذاکره می‌کنیم و در هیچ زمینه دیگری با این کشور گفت‌وگو نخواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها