تلفن گلکسی اس 6 اج بدعتی از سامسونگ بود که پهنه نمایشگر را تا لبه‌های دستگاه گسترش داد و انتقادهای فراوانی را به جان خرید. اکنون به نظر می‌رسد این سنت شکسته شده و این ناهنجاری در حال تبدیل شدن به یک استاندارد است که سازنده‌هایی همچون ال‌جی از آن پیروی خواهند کرد.
کد خبر: ۸۴۴۲۶۴

بر این اساس سازنده کره‌ای تلفن جدیدی به نام V10 را معرفی کرده که دو نمایشگر مجزا دارد؛ فلسفه‌ای مشابه سامسونگ اما با اصول متفاوت در طراحی. در قسمت بالای این گوشی یک نمایشگر مستطیلی 2.1 اینچی قرار دارد که می‌توان روی آن نوتیفیکیشن‌ها، ساعت و تاریخ را مشاهده کرد.

ظاهرا ال‌جی علاقه زیادی به استفاده از لفظ «دوگانه» دارد، زیرا از دو دوربین برای عکس سلفی استفاده کرده است. دوربین‌های مزبور با وضوح 5 مگاپیکسل زاویه 120 درجه‌ای را پوشش می‌دهند و دو عکس از دو جهت ثبت می‌کنند. سپس عکس‌ها با هم ترکیب می‌شود و صحنه‌ای متفاوت از یک سلفی معمولی را ایجاد می‌کند. غیر از این قابلیت‌های جدید، این گوشی به حسگر اثر انگشت، نمایشگر 5.7 اینچی QHD، پردازنده شش هسته‌ای اسنپ‌دراگون 808، چهار گیگابایت رم، دوربین 16 مگاپیکسلی پشتی و باتری 3000 میلی‌آمپری مجهز است. قیمت این گوشی 600 دلار خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها