هواشناسی هشدار داد

تهران در انتظار تندباد

معاون مرکز پیش بینی سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه شرایط جوی استان تهران از اواخر امروز چهارشنبه تغییر خواهد کرد، گفت: سرعت وزش باد در برخی از نقاط این استان در دو روز آینده(پنجشنبه و جمعه) به بیش از 60 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.
کد خبر: ۸۴۳۵۹۷
تهران در انتظار تندباد

ابوالقاسم غضنفری روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بعدازظهر امروز یک سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور شد که بیشترین فعالیت این سامانه بارشی طی روز جمعه در تهران خواهد بود.

وی اظهار کرد: پیش بینی می شود در دور روز آینده در سطح استان تهران علاوه بر بارش پراکنده باران، شاهد وزش تندباد با سرعت بیش از 60 کیلومتر در سطح منطقه باشیم.

غضنفری افزود: درهمین ارتباط عصر امروز نیز تندبادی با سرعتی در حدود 43 تا 50 کیلومتر برساعت در مسیر غرب به شرق شهر تهران را درنوردید.

درهمین ارتباط، رییس اداره پیش بینی و پیش آگاهی جوی اداره کل هواشناسی استان تهران نیز از کاهش هشت درجه ای دمای این استان طی 48 ساعت آینده خبر داده است.

محمدمهدی عشقی به ایرنا گفت: براساس بررسی و تحلیل نقشه های پیش بینی و تصاویر ماهواره ای در 48 ساعت آینده علاوه بر بارش پراکنده و وزش باد، شاهد کاهش نسبی دما در استان تهران خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها