اختصاصی جام جم آنلاین

هیلاری، ملکه جراحی زیبایی !

پیش از آن که هیلاری کلینتون برای ورود به ریاست جمهوری آمریکا خیز بردارد با چه کسانی مشورت کرد ؟ با خانواده اش، با هم حزبی هایش و از همه مهمتر، با جراح زیبایی اش!
کد خبر: ۸۴۳۵۲۸
هیلاری، ملکه جراحی زیبایی !

به گزارش جام جم آنلاین هیلاری 67 ساله بیش از آن که با سمت های پیشینش همچون سناتوری و وزارت امور خارجه معروف باشد، به عنوان همسر خیانت دیده بیل کلینتون رئیس جمهور سابق آمریکا معروف است.

این نامزد حزب دموکرات که رئیس جمهور شدنش بعید نیست و اکنون یکی از محبوب ترین نامزدهای ریاست جمهوری بین آمریکایی ها شده است ، پیش آن با عناوین شغلی پیشینش به عنوان سناتور و وزیر امور خارجه آمریکا مشهور باشد ، به عنوان همسر خیانت دیده بیل کلینتون شهرت پیدا کرده است.

گذشته از این که او در نظر خیلی از مردم یک همسر آسیب دیده است، حالا او نمونه تمام و کمال یک زن از زیر تیغ گذشته است. نشریه اینترنتی رادار آنلاین برای کشف این که هیلاری چگونه ناگهان جوان شده است با چند جراح زیبایی معروف آمریکایی مشورت کرده است که نظرات آنها جالب است.

دکتر آنتونی یان، از جراح های زیبایی یکی از آن پزشکانی است که با تایید جراحی زیبایی کلینتون می آورد که « پوستش به نظرم نرم تر و صاف تر می آید و جوانی چهره اش متناسب با سنش نیست و بعید نیست از داروهایی برای لایه برداری پوست هم استفاده کرده باشد.»

دکتر سوزان ایوانز ، جراح پلاستیک دیگری است که با یان هم عقیده است و می گوید « زیرچشم ها، زیر گونه ها و زیر فک خطوط اتصال نازکی دیده می شود که از علائم جراحی های زیبایی است و اگر دقت کنید او در سال های گذشته پوست افتاده ای در این نقاط داشت. »

به گفته دکتر یان ، هیلاری مسلما پوست کشی و تزریق های زیر پوستی برای رفع چین و چروک نیز انجام داده است.

یکی از ملاک های انتخاب ریاست جمهوری در آمریکا شیوه سخنرانی افراد و جذابیت ظاهرشان است و احتمالا علت این که این نامزد ریاست جمهوری نیز پیش از ورود دوباره به عرصه سیاست دست به دامن مجموعه از جراحی های زیبایی شده است همین باشد.

البته بعید نیست هیلاری به عنوان یک زن خیانت دیده احساس نقصی نیز در ناخودآگاه داشته باشد که او را وادار می دارد حتی به قیمت به خطر انداختن سلامتی اش، خودش را جوان تر نشان بدهد.

خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها