بالاخره پس از انتظارات طولانی‌مدت کاربران، جدیدترین نسخه سیستم‌عامل همراه اپل یعنی آی‌اواس 9 به‌صورت عمومی برای کاربران دستگاه‌های همراه اپل (آیفون، آیپد و آیپاد) عرضه شد.
کد خبر: ۸۴۳۰۷۳
بازگشت به آی او اس 8

امکانات بسیاری که در نسخه جدید طراحی شده است برای بسیاری از کاربران خوشایند و رضایت‌بخش بوده، اما برخی کاربران پس از به‌روزرسانی با مشکلات بزرگ و کوچک زیادی مواجه شده‌اند.

اگر شما نیز جزو این کاربران بدشانس هستید و حالا روشی برای بازگشت به نسخه‌ 8 را جست‌وجو می‌کنید، می‌توانید از ترفند این هفته کلیک کمک بگیرید.

به کمک این ترفند می‌توانید به‌راحتی و بدون نگرانی عملیات دانگرید از نسخه 9 به نسخه 8.4.1 را اجرا کنید:

نکته: دانگرید کردن به این روش تا زمانی امکان‌پذیر است که اپل اجازه انجام این کار را به شما بدهد.

همچنین پیش از انجام عملیات دانگرید توصیه می‌کنیم از اطلاعات دستگاه خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید؛ زیرا با اجرای دانگرید، همه اطلاعات ذخیره شده حذف می‌شود.

به لینک زیر مراجعه کرده و در بخش iOS 8.4.1 IPSW Firmware فایل فرم‌ور دستگاه خود را باتوجه به مدل دستگاه دانلود کنید. برای دستگاه‌های داخل ایران باید مدل GSM را دانلود کنید.

همچنین برای دانلود هریک از فایل‌ها کافی است روی فایل مورد نظر کلیک راست کرده و گزینه Save link as را انتخاب کنید تا فایل با فرمت ipsw روی هارد‌دیسک رایانه ذخیره شود.

به بخش Settings در آیفون بروید و قابلیت Find My iPhone را غیرفعال کنید. (چنانچه عملیات دانگرید را در آیپد اجرا می‌کنید نیازی به انجام این کار نیست)

با فشار کلید پاور و طبق روال همیشگی، دستگاه خود را خاموش کنید.

نرم‌افزار آی‌تیونز را روی رایانه اجرا کنید.

دستگاه خود را از طریق کابل به رایانه متصل کرده و همزمان کلیدهای پاور و Home را فشار داده و نگه‌دارید (حدود ده ثانیه) سپس کلید پاور را رها کرده، اما همچنان کلید Home را به مدت سه ثانیه دیگر نگه‌دارید.

چنانچه عملیات مرحله 5 را به‌درستی انجام داده باشید نرم‌افزار آی‌تیونز دستگاه شما را در حالت ریکاوری شناسایی می‌کند. (چنانچه دستگاهتان مثل همیشه روشن و بوت شد، مراحل 3 تا 5 را تکرار کنید)

7 ـ در نرم‌افزار آی‌تیونز روی نام دستگاه کلیک کرده و به بخش Summary مراجعه کنید.

درحالی که کلید Shift در ویندوز یا کلید Options در مک را فشار داده‌اید روی گزینه Restore کلیک کنید.

با به‌نمایش درآمدن پنجره انتخاب فایل، مسیر فایل فرم‌ور دانلود شده در مرحله یک را انتخاب کرده و فایل با پسوند ipsw را فراخوانی کنید.

10ـ با اتمام مراحل نصب فرم‌ور، دستگاه شما همچون روز اول آماده دریافت تنظیمات شده و می‌توانید با طی مراحل، از آی‌او‌اس نسخه 8.4.1 روی دستگاه خود لذت ببرید.

کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها