این روزها با اتصال همیشگی رایانه کاربران به سرویس اینترنت پرسرعت و ارائه خدمات رایگانی همچون سرویس ترجمه‌ گوگل، بسیاری از کاربران استفاده از دیکشنری‌ها و دیگر نرم‌افزارهای مترجم متن را کنار گذاشته و هرگاه به ترجمه عبارتی از زبانی به زبان دیگر نیاز داشته باشند.
کد خبر: ۸۴۲۹۴۸
ترجمه سریع و آسان

نام افزونه: Google Translate

مرورگر: کروم

به صفحه اختصاصی مترجم گوگل مراجعه کرده و ترجمه کلمه یا متن مورد نظر را در آن مشاهده می‌کنند. همان‌طور که می‌دانید دسترسی به سرویس ترجمه گوگل به‌راحتی و با مراجعه به لینک translate.google.com امکان‌پذیر است.

این روش دسترسی نسبتا سریع است، اما از آنجا که گوگل همواره به فکر ایجاد راه‌ها و روش‌هایی برای دسترسی سریع‌تر و ساده‌تر کاربران به سرویس‌های خود است، افزونه‌ای را طراحی کرده است که با استفاده از آن می‌توانید در کسری از ثانیه مترجم گوگل را احضار کنید.

این افزونه با نام Google Translate پس از نصب در مرورگر کروم، شما را قادر می‌کند به‌راحتی با انتخاب واژه‌های مورد نظر (کلیک چپ نشانگر ماوس را فشار داده و روی واژه مورد نظر کشیده و آن ‌را به حالت انتخاب درآورید)

در صفحات سایت‌های مختلف، ترجمه آ‌نها را در همان لحظه مشاهده کنید. همچنین می‌توانید متن مورد نظرتان را نیز به‌حالت انتخاب درآورید و با فشار کلیک راست ماوس خود گزینه Google Translate را کلیک کنید تا عملیات ترجمه در مترجم گوگل اجرا شود.

از دیگر امکاناتی که این افزونه در اختیار شما قرار می‌دهد قابلیت ترجمه سریع کل صفحه وب با کلیک روی آیکون افزونه از بالای مرورگر است.

به‌ این ترتیب هیچ‌گاه نیازمند ورود به لینک مترجم گوگل نخواهید بود مگر آن‌که قصد داشته باشید متنی خارج از محیط مرورگر وب خود را در آن تایپ کنید. (لینک حساس به حروف کوچک و بزرگ)

http:‌/‌‌/‌jjo.ir‌/‌DNmYcK

امیر عصاری - کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها