سریال ۵۲ قسمتی انیمیشن «رستم و سهراب» به کارگردانی کیانوش دالوند و تهیه کنندگی داریوش دالوند برای شبکه نمایش خانگی تولید می شود.
کد خبر: ۸۴۲۵۹۰
انیمیشن «رستم و سهراب» سریال می‌شود

داریوش دالوند تهیه کننده سینما که پیش از این تولید انیمیشن سینمایی «رستم و سهراب» را به عهده داشته است درباره ساخت نسخه سریالی این انیمیشن برای شبکه نمایش خانگی گفت:

پس از ساخت انیمیشن سینمایی «رستم و سهراب» و موفقیت در اکران های جهانی و همچنین دیده شدن نسبی این فیلم در اکران عمومی در ایران تصمیم گرفتیم یک سریال از داستان شاهنامه و داستان «رستم و سهراب» برای شبکه نمایش خانگی تولید کنیم.

وی ادامه داد: بر همین اساس مراحل مقدماتی کار را انجام داده ایم و اکنون در مرحله پیش تولید هستیم و قرار است کیانوش دالوند کارگردانی این سریال را به عهده بگیرد.

به گزارش مهر، دالوند درباره قصه نسخه سریالی «رستم و سهراب» گفت: روایت از جایی شروع می شود که کسی رستم را نمی شناسد و ابتدا بزرگ شدن رستم را تعریف می کنیم و سپس به شاهنامه فردوسی و شرح رشادت های این قهرمان اساطیری ایران می پردازیم.

این تهیه‌کننده سینما افزود: تولید انیمیشن سینمایی «رستم و سهراب» بهانه ای شد تا به میزان علاقه نوجوانان ایرانی نسبت به داستان های شاهنامه پی ببریم و تصمیم گرفتیم این علاقمندی را تقویت کنیم و داستان «رستم و سهراب» را در قالب یک سریال ۵۲ قسمتی برای شبکه نمایش خانگی تولید کنیم تا شاید بار دیگر داستان های شاهنامه به ادبیات کودک و کتاب های درسی برگردد و در جامعه هم بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

دالوند در پایان صحبت های خود به تولید اثر دیگری با عنوان «هفت قلندر» به شکل یک مجموعه اشاره کرد و گفت: همچنین در نظر داریم یک سریال با عنوان «هفت قلندر» تولید کنیم.

داستان این سریال درباره ضحاک است و اشاره ای به فرو رفتن جهان در تاریکی دارد. «هفت قلندر» که محافظان نیکی هستند تلاش می کنند تا نیکی را به عنوان نمادی از صلح، محبت و دوستی از ظلمت نجات دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها