بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون 9 و 10 مهر به مناسبت عید سعید غدیر خم با مجموعه تلویزیونی «محله گل و بلبل» میهمان خانه مخاطبان شبکه دو می‌شود.
کد خبر: ۸۴۰۶۰۵
اکبر عبدی ساکن «محله گل و بلبل» شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه دو، اکبر عبدی هنرمند توانمند سینما و تلویزیون در نقش عموی عمو پورنگ به جمع بازیگران مجموعه تلویزیونی «محله گل‌ و بلبل» پیوست.

بازیگر مجموعه‌های نوستالژیک «محله بروبیا» و «محله بهداشت» از پنجشنبه ساکن «محله گل‌ و بلبل» می‌شود تا با ایفای نقش متفاوتی برای کودکان و نوجوانان امروز هم خاطره‌سازی کند.

مجموعه تلویزیونی «محله گل‌ و بلبل» به تهیه‌‌کنندگی مسلم آقاجان‌زاده و کارگردانی احمد درویشعلی پور کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو است که با همراهی ۱۵ بازیگر نام‌آشنای سینما و تلویزیون تولید می‌شود و هر بار با تدارک ماجراهای جالبی می‌کوشد نکات تربیتی موردنیاز را به بچه‌ها آموزش بدهد.
این مجموعه تلویزیونی روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 18:45 روی آنتن می‌رود و بازپخش آن روزهای یکشنبه و سه‌شنبه ساعت 15 خواهد بود.

داریوش فرضیایی، بهنوش بختیاری،‌ نادر سلیمانی، حدیث فولادوند،‌ امیرنوری،‌ امیرمحمد متقیان،‌ امیر سهیلی، نعیمه نظام دوست، ابراهیم شفیعی، آرش میراحمدی، عرفان به رزین و حمید کاشانی به ترتیب در نقش‌های عموپورنگ، خانم میوه فروش،‌ نانوای محل،‌ کتابفروش سیار،‌ گل فروش محل، گلدون خان، مادر عموپورنگ،‌ پدر عموپورنگ، شاگرد نانوا،‌ بچه مردم و قلهک در محله «گل و بلبل» نقش‌آفرینی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها