زن جوان که با اجیر کردن سه آدم‌ربا، نقشه ربودن و سرقت 900 میلیونی از پسرخاله‌اش را اجرا کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۸۳۹۵۷۰
زن جوان برای ربودن پسرخاله، 3 آدم‌ ربا اجیر کرد

به گزارش جام‌جم، یک ماه قبل پسری جوان هراسان با مراجعه به دادسرای امور جنایی، در شکایتی از ربوده شدن خود توسط افراد ناشناس خبر داد. پسر 34 ساله در شکایتش گفت: من مهندسم و در کار ساخت و ساز ساختمان هستم. خانه‌ام هم در محله نیاوران است. روز گذشته با خودروی شاسی بلند خود در حال خروج از پارکینگ خانه بودم که دو مرد ناشناس سوار خودرو شدند. آنها سلاحی را روی سرم گذاشتند. همچنین آمپولی را روی رگ گردنم قرار داده و ادعا کردند حاوی ویروس ایدز است و اگر با آنها همکاری نکنم، مرا به این ویروس آلوده می‌کنند. به همین خاطر مجبور شدم با آنها همکاری کنم. مردان خشن به زور مدارک و کلید خانه‌ام را گرفتند و بعد از پنج ساعت چرخاندن در خیابان مرا رها کردند. وقتی از دست مردان آدم‌ربا رها شدم، به خانه‌ام رفتم و متوجه شدم سارقان حدود 900 میلیون تومان پول و طلا از خانه‌ام سرقت کرده‌اند.

با اظهارات مرد ساختمان‌ساز، تحقیقات برای شناسایی متهمان آغاز شد تا این که مرد جوان بار دیگر با مراجعه به بازپرس پرونده، دخترخاله‌اش را به عنوان عامل اصلی آدم‌ربایی و سرقت معرفی کرد. مرد جوان مدعی شد دخترخاله‌ام فریال وضع مالی خوبی ندارد و قبل از سرقت با اصرار اعضای خانواده‌ام را به شمال فرستاد. به همین خاطر فکر می‌کنم او عامل اصلی آدم‌ربایی باشد.

با شناسایی و دستگیری فریال، او در بازجویی‌ها به ربودن پسرخاله‌اش و سرقت از خانه او اعتراف کرد و گفت: همراه همسر و پسردایی‌ام نقشه سرقت را کشیدیم و خانواده او را همراه خانواده‌ام به شمال فرستادم. می‌دانستم او وضع خوبی دارد، به همین دلیل سه آدم‌ربا را اجیر کردم و نقشه‌ام را اجرا کردم. بعد از سرقت هم با صحنه‌سازی قصد داشتم خود را بی‌گناه نشان دهم.

با اعترافات زن جوان، پنج همدست او نیز شناسایی و دستگیر شده و به آدم‌ربایی اعتراف کردند.

با اعترافات عامل اصلی آدم‌ربایی و همدستانش با دستور آرش سیفی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی متهمان بازداشت و تحقیقات برای شناسایی و کشف اموال سرقتی آغاز شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها