سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از سقوط یک سنگ یک‌و‌نیم تنی بر روی پای کارگر جوان خبر داد و گفت: حال مصدوم رضایت‌بخش گزارش شده است.
کد خبر: ۸۳۹۴۷۷
سنگ یک‌ونیم تنی بر روی پای کارگر جوان افتاد!

سید جلال ملکی در گفتگو با مهر درباره جزئیات وقوع این حادثه دردناک گفت: ساعت ۱۵:۴۲ عصر امروز حادثه سقوط سنگ در میدان هروی، خیابان موسوی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور نجات‌گران آتش‌نشان در محل حادثه مشخص شد در یک پروژه ساختمانی بزرگ که ۶ طبقه منفی داشت در طبقه منهای ۵، تعدادی از کارگران مشغول کار بودند که به یکباره یک سنگ بزرگ یک‌ونیم تنی به دلیل نامعلومی از دیواره ساختمان جدا شده و سپس بر روی پای یک کارگر ۱۷ ساله ایرانی سقوط کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گفت: آتش‌نشانان با توجه به وخامت حال تنها مصدوم ماجرا، علاوه بر ایمن‌سازی و خارج کردن بقیه کارگران در محل حادثه با احتیاط کامل و با استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب این سنگ سنگین را از روی پای کارگر جوان برداشته و وی را که در وضعیت بدی قرار داشت، تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.

ملکی با اشاره به اینکه عملیات امداد و نجات در ساعت ۱۶:۳۷ به پایان رسید، افزود: کارشناسان علت‌یاب سازمان، علت وقوع این حادثه را بی‌احتیاطی کارگر ۱۷ ساله اعلام کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها