پس از مدت‌ها انتظار، شنیده‌ها حاکی است از ابتدای سال میلادی تلفن‌های هوشمند قابل انعطاف و تاشدنی را در بازار خواهیم دید، اما خود شرکت سازنده زمان عرضه قطعی این تلفن‌ها را بهار آینده اعلام کرده است.
کد خبر: ۸۳۹۱۸۳

در بدنه اولین گوشی قابل انعطاف این سازنده که با نام Galaxy Round سال 2013 عرضه شد، به جای بهره‌گیری از زیر لایه‌های شیشه‌ای از پلاستیک استفاده شده بود. پس از آن در محصولات دیگری مانند گلکسی اس 6 اج، اج پلاس و نوت اج هم شاهد به‌کارگیری صفحات نمایش خمیده بودیم، اما قابلیت انعطافی که این‌بار از آن صحبت شده کاملا متفاوت است. این تلفن‌ها را می‌توان خیلی راحت تا کرد و در جیب قرار داد. در یکی از حساب‌های کاربری وبسایت Weibo به تازگی اطلاعاتی از این گوشی‌های جدید منتشر شده است. گوشی‌هایی که تحت نام Project V شناخته می‌شوند و طبق اطلاعات درز کرده این تلفن‌های سامسونگ در دی امسال با مشخصاتی ازجمله پردازنده‌های اسنپ‌دراگون 620 و 820، رم سه گیگابایتی، شکاف کارت حافظه و باتری غیرقابل تعویض عرضه خواهند شد.

باوجود این هنوز تصویری از شکل و شمایل این گوشی‌ها وجود ندارد؛ اما طبق آنچه از پتنت‌ها معلوم است، امکان تا کردن آنها بدون ایجاد آسیب از هر جایی ممکن خواهد بود.

براساس شایعات، گلکسی اس 7 در دو نسخه 5.2 و 5.7 اینچی ساخته می‌شود و احتمالا نسخه بزرگ‌تر قابل انعطاف خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها