مدیرعامل همراه اول، با بیان این‌که حدود 90 درصد از مشترکان همراه اول از گوشی‌هایی استفاده می‌کنند که از نسل 3 پشتیبانی می‌کند، اولویت این اپراتور را توسعه کامل نسل 3 دانست و گفت توسعه نسل 4 در اولویت بعدی خواهد بود.
کد خبر: ۸۳۹۱۷۳

وحید صدوقی پیشرفت و توسعه نسل 4 را منوط به دریافت فرکانس مناسب اعلام کرد و افزود: در حال حاضر اینترنت نسل 4 فقط برای نقاط پرترافیک و hotspot استفاده می‌شود. او همچنین اجرای طرح‌هایی همچون باندلینگ سیمکارت با گوشی، مودم یا روتر را راهکاری برای افزایش مشترکان نسل 4 بیان کرد.

صدوقی با تاکید بر این نکته که اکنون بزرگ‌ترین شبکه نسل 3 کشور، هم از نظر تعداد سایت‌های نصب شده و هم از نظر تعداد مشترکان در اختیار همراه اول است اظهار کرد: با توسعه نسل 3 و افزایش سرعت اینترنت موبایل، مصرف دیتا هم افزایش داشته است. دیگر مثل گذشته و در شبکه 2G، حجم بسته‌های اینترنتی هدر نمی‌رود و با رشد شبکه شاهد افزایش بسته‌های تمدیدی هم بوده‌ایم.

به گفته او مصرف دیتا در شبکه 3G همراه اول در یک سال گذشته رشد 66 درصدی داشته و به همین منظور راهکارهایی از جمله رزرو، هشدار پایان زمان و حجم و تمدید بسته برای جلوگیری از ضرر و زیان مشترکان و متناسب با شیوه جدید مصرف در نظر گرفته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها