سیروس متهم است نامزدش را به قتل رسانده است. از زندگی‌اش و نحوه قتل نامزدش می‌گوید: یک سال قبل از وقوع این حادثه با پریسا در یک پارتی آشنا شدم و سرانجام با هم ازدواج کردیم. خانواده‌ام راضی به این ازدواج نبودند، ولی من با وجود چنین شرایطی با پریسا نامزد کردم، چون او دختر بسیار زیبایی بود، هرچند به خاطر رفتارهای نامناسبش گاهی با هم اختلافات شدیدی پیدا می‌کردیم ولی بازهم نمی‌توانستم او را فراموش کنم. آنچه در زیر می‌خوانید گفت‌و‌گوی تپش با این مرد همسرکش است.
کد خبر: ۸۳۸۸۲۳
زنم دیر به خانه آمد، او را کشتم

چه شد با پریسا آشنا شدی؟

یکی از دوستانم مرا به مهمانی دعوت کرده بود که در آنجا با پریسا آشنا شدم و رفته رفته به یکدیگر علاقه‌مند شدیم.

منظورت پارتی است؟

بله، هر هفته با دوستانمان در ویلا‌های مختلف اطراف شمال هم‌پیاله می‌شدیم و به خیال خودمان خوش می‌گذراندیم.

با خانواده پریسا هم آشنا شدی؟

تا حدودی، پدر و مادر پریسا در دوران کودکی او از یکدیگر جدا شده بودند و پریسا فرزند طلاق بود و با نامادریش زندگی می‌کرد.

علت طلاق پدر و مادرش چه بود؟

خودشان چیزی به من نگفته بودند و تنها می‌دانستم مادر پریسا قصد رفتن به خارج را داشته، ولی پدر او مخالف بوده و به همین خاطر سرانجام مجبور به جدایی از یکدیگر جدا شدند.

ولی بعدها رفتار پریسا مرا مشکوک کرد و برخلاف گفته‌هایش فهمیدم با مادرش نیز در ارتباط است و به همین دلیل درباره زندگی پدر ومادرش تحقیق بیشتری کردم. سرانجام پس از تلاش‌های بسیار فهمیدم مادر او آرایشگر است و در یکی از محله‌های بالای شهر مغازه دارد.

به دیدنش رفتی؟ مادرش چه واکنشی داشت؟

بله به دیدار مادرش رفتم، ابتدا سعی داشت نقش بازی کند که مادر پریسا نیست و از دوستان مادرش است، ولی بعد که پی برد من از ماجرای زندگی‌اش تا حدودی باخبر هستم و قصد ازدواج با دخترش را دارم خودش را مادر واقعی او معرفی کرد. مادر پریسا مدعی شد بعد از طلاق حضانت دخترش با پدرش بوده و او به‌دلیل تنهایی به دامان اعتیاد پناه می‌برد و سخت معتاد می‌شود و پس از وارد شدن در باتلاق اعتیاد زندگی‌اش دستخوش حوادث گوناگونی از قبیل سرقت، بی‌بندوباری، روابط نامشروع و سرانجام زندان می‌شود.

از خانواده خودت بگو.

پدرم فوت کرده و یک برادر و دو خواهر بزرگ‌تر از خودم دارم که همگی ازدواج کرده‌اند و تنها من بودم که با مادرم زندگی می‌کردم و در کارگاه صنعتی پدرم که به خانواده ارث رسیده بود مشغول کار بودم و شکر خدا از نظر مالی مشکل خاصی نداشتیم و به قول معروف دستمان به دهانمان می‌رسید.

خانواده‌ات با ازدواج تو و پریسا موافق نبودند؟

ابتدا موافق بودند، ولی بعد از گذشت مدتی دیگر رفتارهای پریسا برایشان قابل تحمل نبود، هرچند از ابتدا هم چون فهمیده بودند او فرزند طلاق است و چندان پیشینه خانوادگی مناسبی ندارد با این ازدواج صددرصد مخالف بودند و تنها به خاطر پافشاری‌های مستمر من راضی به این ازدواج شده بودند و دوست نداشتند شاهد ناراحتی من باشند.

از ارتباطت با پریسا راضی بودی؟

در ابتدا همه چیز خوب بود اگرچه خانواده‌ام چندان از رفتار و کردار پریسا راضی نبودند و کردار و رفتار او با هنجارهای خانوادگی ما یکی نبود.

فکر می‌کنی چرا پریسا چنین رفتاری از خود نشان می‌داد؟

خب تا حدودی طبیعی بود، چون او از داشتن مادر محروم شده و طلاق پدر و مادر در او اثرات روانی مخربی گذاشته بود و اعتیاد پدرش تا حدودی مزید بر علت شده بود. پریسا از هر طرف به بن‌بست رسیده بود و چندان از نامادری‌اش هم دل خوشی نداشت. از زمانی که فهمید من با مادرش آشنا شده و صحبت کرده‌ام با من مانند گذشته صمیمی نبود.

از روز حادثه بگو؟

سکوت کرد و اشک در عمق چشمانش خانه کرد. چشمانش بر زمین خیره شد و با صدایی بغض‌آلود زیر لب گفت: در یکی از شب‌های گرم تابستان پس از انجام کار روزانه به خانه آمدم و دیدم پریسا خانه نیست، به تلفن همراهش زنگ زدم در دسترس نبود. بسیار نگران شدم. با هرکسی که فکر می‌کردم به خانه او رفته باشد تماس گرفتم، ولی هیچ‌کس از او خبری نداشت، مانند دیوانه‌ها شده بودم و نمی‌دانستم چه کار کنم. شب از نیمه گذشته بود که دیدم در خانه باز شد و پریسا وارد خانه شد. از او پرسیدم تا این موقع شب کجا بوده و چرا هیچ خبری به من نداده است.

پریسا چه گفت؟

با لحنی تمسخرآمیز گفت لازم نیست به تو توضیح بدهم، مگر تو وقتی پیش مادرم رفتی به من گفتی، در حالت عادی نبود و فکر می‌کنم مانند گذشته قرص‌های روانگردان استفاده کرده بود، نفهمیدم چه شد که به سویش حمله‌ور شدم و او را به طرف عقب هل دادم و پریسا از پله‌ها به پایین سقوط کرد.

خیلی ترسیده بودم. سرش شکسته بود و خون می‌آمد و صدای ناله‌هایش به گوشش می‌رسید. به مادرش زنگ زدم و ماجرا را شرح دادم و اورژانس را خبر کردم. قبل از رسیدن اورژانس متوجه شدم دیگر نفس نمی‌کشد. به همین خاطر از صحنه حادثه فرار کردم، پس از مدتی از طریق یکی از دوستانم از حال پریسا باخبر شدم و او گفت که به علت ضربه مغزی فوت شده است.

یک ماهی در شهر‌های مختلف متواری بودم تا این که قصد خروج از کشور را داشتم توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدم.

پشیمانی؟

مشخص است. من از دوست داشتن و عشق تنها به زیبایی ظاهری اکتفا کرده و حاضر شده بودم به خاطر رسیدن به این عشق ظاهری هر حقیقتی را نادیده بگیرم. اگر به نصیحت‌های مادرم گوش می‌دادم و با او لجبازی نمی‌کردم مهر قاتل بودن بر پیشانی‌ام نمی‌خورد.

سید مجتبی میری هزاوه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها