جام جم ورزشی: روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ دیشب کاری کرد کارستان و در 8 دقیقه پنج گل زد.
کد خبر: ۸۳۸۶۶۶
شاهکار لواندوفسکی ؛ 5 گل در 8 دقیقه! +[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، هفته ششم بوندسلیگا آلمان با برگزاری چند دیدار آغاز شد که در حساس‌ترین بازی بایرن مونیخ در خانه پذیرای ولفسبورگ بود. وولفسبورگ در ابتدای بازی، روی اشتباه مسلم مانوئل نویر، اولین فرصت را به دست آورد که توپ گویلاووگوی، به تیرک دروازه بایرن اصابت کرد. در ادامه و در دقیقه 26، روی یک پاس بسیار زیبا توسط یولین درکسلر، کالیگیوری توانست با یک ضربه زیبا دروازه بایرن مونیخ را بگشاید.

در هر صورت نیمه نخست با برتری یک بر صفر به پایان برسد. در نیمه دوم و در دقیقه 51 بود که توپخانه روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ راه افتاد و این بازیکن توانست 5 بار پیاپی برای تیمش گلزنی کند تا یک اتفاق عجیب ثبت شود. این در حالی بود که او 5 گل خود را در 8 دقیقه به ثمر رساند که شاهکار او را تکمیل می کند.

لواندوفسکی که در بین دو نیمه به میدان آمده بود، در حالی که تیمش 1-0 از ولفسبورگ عقب بود، موفق شد 5 گل برای بایرن به ثمر برساند و حریف را یک تنه در هم بکوبد. در ادامه تلاش های دو تیم مثمر ثمر نبود تا نتیجه این دیدار با همان حساب 5-1 باقی مانده و بایرن مونیخ با یک پیروزی پرگل، در راس جدول بوندسلیگا قرار گیرد.

لواندوفسکی یک بار نیز زمانی که در دورتموند بود 4 گل در یک بازی برای تیمش برابر رئال مادرید ثبت کرد.

در دیگر دیدار هرتابرلین با 2 گل کلن را شکست داد هامبورگ با یک گل در زمین اینگول اشتاد صاحب برتری شد و دارمشتات با نتیجه 2 بر یک وردربرمن را شکست داد.

سایر بازی‌های این هفته چهارشنبه شب برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها