جام‌جم در گفت‌وگو با کارشناسان بررسی می‌کند

اقتصاد مقاومتی؛ حاشیه‌نشین برجام

رئیس دفتر رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تنها به شرکت های انتقال دهنده سرمایه و فناوری اجازه حضور در اقتصاد کشور داده می شود، گفت: راهنمای عمل ما سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است و بر همین اساس گزینش شرکت‌های خارجی صورت می گیرد.
کد خبر: ۸۳۶۷۴۴
شرکت های خارجی باید سرمایه وفناوری به ایران منتقل کنند

محمد نهاوندیان با اشاره به رفت و آمد هیئت های اقتصادی خارجی به کشور و اشتیاق آنها برای سرمایه گذاری در اقتصاد ایران گفت:از فرصت پس از تحریم ها باید برای تقویت تولید ملی و فعال شدن چرخ های اقتصادی کشور استفاده شود.
این عضو کابینه دولت یازدهم با بیان اینکه دولت در انعقاد قرارداد با شرکت های خارجی بر تبدیل نشدن کشور به دروازه واردات کالا اصرار دارد، افزود: صریحا به طرف های خارجی گفته شده که راه حضور شما در ایران مشارکت و سرمایه گذاری است.
نهاوندیان با تاکید براینکه تنها به شرکت‌های انتقال دهنده سرمایه و فناوری اجازه حضور در اقتصاد کشور داده می شود، ادامه داد: این شرکت ها باید سرمایه و فناوری عرضه کنند و ایران هم ظرفیت های خوبی برای نفع متقابل برای این شرکت ها دارد.
رئیس دفتر رئیس جمهور در پایان تصریح کرد:راهنمای عمل ما سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است و برهمین اساس گزینش های شرکت‌های خارجی را انجام می دهیم. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها