نائب رئیس کمیسیون کشاروزی گفت: اعتماد سازی بین مصرف‌کننده و تولیدکننده بسیار مهم است و می‌تواند آینده بازار را تعیین کند.
کد خبر: ۸۳۶۲۹۳
جاسازی برنج خارجی در کیسه برنج ایرانی

سید رضی نوری نائب رئیس کمیسیون کشاورزی افزود: برنج‌های ایرانی از نظر کیفیت و مرغوبیت بسیار بهتر از برنج‌های خارجی می‌باشد اما برخی سودجویان مدتی است برنج‌های نامرغوب خود را تحت عنوان برنج ایرانی عرضه می‌کنند که این حربه ایست برعلیه تولید برنج واقعی و می‌تواند برای آینده بازار برنج ایرانی در داخل کشور و هم بیرون کشور خطرناک باشد و باید با اشد مجازات با این مسائل برخورد کرد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نائب رئیس کمیسیون کشاورزی در خصوص پیگیری و برطرف نمودن این مشکلات اظهار داشت: می‌بایست سازمان‌های نظارتی به طور جدی‌تری اقدام نمایند، زمانی که برنج ایرانی دارای علامت استاندارد باشد و از نظر آزمایشگاهی کنترل شود و این اطمینان بدست آید که برنج ایرانی است اعتماد بین مصرف‌کننده و تولیدکننده بیشتر خواهد شد .

وی یادآور شد: اعتمادسازی بین مصرف‌کننده و تولیدکننده بسیار مهم است و می‌تواند آینده بازار را تعیین کند اگر مشکلات این چنینی ادامه پیدا کند برای آینده بازار برنجکاران ایرانی می‌تواند هشدار خطرناکی باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها